Αγιασμός στο Νηπιαγωγείο
Αγαπητοί μας γονείς,
Μια καινούρια χρονιά αρχίζει, ένας νέος κύκλος ανοίγει και ένα νέο ταξίδι ξεκινά! Συνοδοιπόροι στο ταξίδι μας τα παιδιά και οι γονείς .
Ο καθιερωμένος αγιασμός του νηπιαγωγείου μας για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 09:00.
Εξαιτίας των δύσκολων επιδημιολογικών συνθηκών που βιώνουμε θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε και να ζητήσουμε την αυστηρή τήρηση των παρακάτω:
- Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική από γονείς και μαθητές στους χώρους του νηπιαγωγείου
- Τη Δευτέρα οι μαθητές/μαθήτριες πρέπει να προσέλθουν με self test
- Θα παρακαλούσαμε, προς αποφυγή του συνωστισμού, να παρευρεθεί στον αγιασμό ένας εκ των γονέων/κηδεμόνων μαζί με το μαθητή του νηπιαγωγείου μας.
- Κατά τη διάρκεια της παραμονής σας στο χώρο του νηπιαγωγείου παρακαλούμε να τηρούνται οι αποστάσεις .
- Μετά τον αγιασμό θα ακολουθήσει μία πολύ σύντομη ενημέρωση για την λειτουργία του σχολείου.
ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Η Νηπιαγωγός:Μαρία Τότσικα
