Αγιασμός στο Νηπιαγωγείο

Αγαπητοί μας γονείς,

Μια καινούρια χρονιά αρχίζει, ένας νέος κύκλος ανοίγει και ένα νέο ταξίδι ξεκινά! Συνοδοιπόροι στο ταξίδι μας τα  παιδιά και οι γονείς .

Ο καθιερωμένος αγιασμός του νηπιαγωγείου μας για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 09:00.

 Εξαιτίας των δύσκολων επιδημιολογικών συνθηκών που βιώνουμε θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε και να ζητήσουμε την αυστηρή τήρηση των παρακάτω:

  1. Η χρήση  μάσκας είναι υποχρεωτική από γονείς και μαθητές  στους χώρους του νηπιαγωγείου
  2. Τη Δευτέρα οι μαθητές/μαθήτριες πρέπει να προσέλθουν με self test
  3. Θα παρακαλούσαμε, προς αποφυγή του συνωστισμού, να παρευρεθεί στον αγιασμό ένας εκ των γονέων/κηδεμόνων μαζί με το μαθητή του νηπιαγωγείου μας.
  4. Κατά τη διάρκεια της παραμονής σας στο χώρο του νηπιαγωγείου παρακαλούμε να τηρούνται οι αποστάσεις .
  5. Μετά τον αγιασμό θα ακολουθήσει μία πολύ σύντομη ενημέρωση για την λειτουργία του σχολείου.

 

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

 

Η Νηπιαγωγός:Μαρία Τότσικα