ΤΑ ΜΑΡΤΑΚΙΑ ΜΑΣ!!!

Σύμφωνα με την παράδοση,  την 1η του Μάρτη, μεγάλοι και μικροί φορούν στον καρπό του χεριού  τους ένα βραχιολάκι, φτιαγμένο από στριμμένη άσπρη και κόκκινη κλωστή, τον Μάρτη ή Μαρτιά. Ο Μάρτης  προστατεύει τα προσωπάκια των παιδιών  από τον πρώτο ήλιο της Άνοιξης, που είναι ιδιαίτερα βλαβερός, σύμφωνα με τις λαϊκές δοξασίες. 

Το έθιμο ολοκληρώνεται στο τέλος του μήνα, όταν το βγάζουν και το αφήνουν πάνω στις τριανταφυλλιές όταν δουν το πρώτο χελιδόνι, για να τον πάρουν τα πουλιά και να χτίσουν τη φωλιά τους .

Έτσι κι εμείς φτιάξαμε τα δικά μας Μαρτάκια στο σχολείο και τα παιδιά το χάρηκαν πολύ!!!

ΜΑΡΤΑΚΙΑ

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2025-2026

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ για το σχολικό έτος 2025-2026

εγγραφές2021

  • Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-26, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών (γεννημένοι/ες το 2021).
  • Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2025-26 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες.
  • Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Πρώτη Εγγραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:proti-eggrafi.services.gov.gr/
  • Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου

Τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου μπορείτε να τα δείτε εδώ:

ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ

 

 

Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας: 11.30- 13.00

Πληροφορίες: κα. Κουρουτζίδου Ε.

ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ:

  • Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) .

ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ” 

Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών–διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti–eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
    ·Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
    Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.  Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Διευκρινίζεται ότι η εγγραφή σε αυτά τα Τμήματα είναι προαιρετική. Ωστόσο, αν επιλεγεί η παρακολούθησή τους,  τότε η φοίτηση των νηπίων σε αυτά τα Τμήματα είναι υποχρεωτική και η παρουσία των παιδιών (εκτός φυσικά απροόπτου και ασθενειών), είναι καθημερινή. Δηλαδή δεν μπορεί κάποιος να επιλέξει την Πρωινή Ζώνη αλλά να έρχεται δύο μέρες την εβδομάδα αντί για πέντε.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ -ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και  για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (δίνεται από το σχολείο)

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20–5–2015 Εγκύκλιο (δίνεται από το σχολείο)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών  (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).

ε) Επίσης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ/ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Η εγγραφή στο συγκεκριμένο Τμήμα είναι Προαιρετική αλλά εφόσον επιλεγεί, η φοίτηση είναι υποχρεωτική (παρ 7δ και ε Κεφ Β άρθρο 11 ΠΔ 79 & άρθρο 13 Π.Δ.79 (ΦΕΚ 109 Α) )
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45–8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 (σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου). Πρόωρη αποχώρηση από το Ολοήμερο Πρόγραμμα, δεν προβλέπεται.

ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΜΑΣ!!!

Για άλλη μια χρονιά τα μικρά χεράκια δημιούργησαν απίθανες χριστουγεννιάτικες κατασκευές… κάρτες, ημερολόγια, στολιδάκια, Αϊ Βασίληδες και  πολλά άλλα. Το σχολείο μας γέμισε χαρτόνια, κόλλες και χρυσόσκονες…

collage 1 1

Η ΑΪ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΝΑΖΗΤΑ ΒΟΗΘΟΥΣ ΤΟΥ ΑΪ ΒΑΣΙΛΗ

Οι μικροί μας μαθητές έγιναν βοηθοί του Αϊ Βασίλη,  συμμετέχοντας στην εμψυχωτική δράση που οργανώθηκε από τους φοιτητές του 3ου έτους ΤΕΕΠΗ στην πλατεία του Φάρου. Οι αποστολές πολλές, αλλά και διασκεδαστικές!!!

Προετοιμασία στην τάξη:collage 1

Εφαρμογή αποστολών:

collage 2

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 19 113727

ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΕΔΩ:



Λήψη αρχείου

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΣΧ.ΕΤΟΥΣ 2024-2025

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Νηπιαγωγείου Αλεξανδρούπολης για το σχολικό έτος 2024-2025 αποτελείται από:

  1. Κουρουτζίδου Ευθαλία Προϊσταμένη – Ολοήμερο Τμήμα
  2. Μπιριντζή Ευαγγελία – Τμήμα 1 Υποχρεωτικού πρωινού ωραρίου
  3. Γεννησαριώτου Μαρία – Τμήμα 2 Υποχρεωτικού πρωινού ωραρίου
  4. Σωτηριάδου Άρτεμις – Εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας.

ΘΕΡΜΑ – ΨΥΧΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ

Στα πλαίσια της γενικότερης θεματικής μας σχετικά με τα “Χρώματα”, ασχοληθήκαμε με τα “Θερμά και Ψυχρά χρώματα”. Ποια είναι όμως αυτά;

2

  • ΘΕΡΜΑ ΧΡΩΜΑΤΑ είναι τα χρώματα του ήλιου και της φωτιάς που μας δίνουν την αίσθηση της ζεστασιάς: κόκκινα, πορτοκαλί, κίτρινα, καφέ.
  • ΨΥΧΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ είναι τα χρώματα της θάλασσας και της φύσης που μας δίνουν την αίσθηση του κρύου: γαλάζια, μπλε,  πράσινα, μοβ.

Για να το καταλάβουμε καλύτερα παρατηρήσαμε τους παρακάτω πίνακες και απαντήσαμε στις ερωτήσεις:

  • τι βλέπετε στους πίνακες ζωγραφικής;
  • τι χρώματα χρησιμοποίησε ο ζωγράφος;
  • τι αίσθηση σας δίνει το τοπίο;
  • σε ποια εποχή ανήκει;
  • ποιοι πίνακες έχουν θερμά χρώματα και ποιοι ψυχρά χρώματα;

pic 1

pic 2

pic 3

pic 4

Αφού παρατηρήσαμε  και καταλάβαμε τα Θερμά και Ψυχρά Χρώματα φτιάξαμε κι εμείς τους δικούς μας πίνακες ζωγραφικής. Χρωματίσαμε το φύλλο με θερμά χρώματα και το φόντο και ψυχρά χρώματα. Το αποτέλεσμα καταπληκτικό!!!

462539395 566569769237978 3796219309080416492 n

ΕΠΑΙΝΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ

Με μεγάλη μας χαρά , παραλάβαμε σήμερα από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης τον τιμητικό έπαινο για την  συμμετοχή μας στον Σχολικό Διαγωνισμό Ανακύκλωσης “Ανακυκλώνουμε στο σχολείο 2023 – 2024”

1

CODE WEEK 2024 – Ο ΕΛΜΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει για άλλη μία χρονιά στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού, με τη συμμαχία “Ο Έλμερ και τα χρώματα”.

Ο Έλμερ ψάχνει βοηθούς, ώστε να βοηθήσει τους υπόλοιπους ελέφαντες να γίνουν παρδαλοί. Τα χρώματα λίγα, τα τρία βασικά… μας προτρέπει λοιπόν, μέσα από τη λύση γρίφων και των απαραίτητων πειραματισμών, να οδηγήσουμε τη BeeBot στο νέο συμπληρωματικό χρώμα που θα δημιουργηθεί από την ανάμειξη δύο βασικών.

Αποστολή εξετελέσθη και έτοιμοι οι παρδαλοί ελέφαντες!!!

BEEBOT

ELMER 1

4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων είναι διεθνής ημέρα δράσης για τα δικαιώματα των ζώων και την καλή διαβίωση. Γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 4 Οκτωβρίου, η ημέρα γιορτής του Φραγκίσκου της Ασίζης, προστάτης άγιος των ζώων.

12

Με αφορμή την ημέρα αυτή μιλήσαμε στο Νηπιαγωγείο μας για τα ζώα, τα είδη αυτών, τα δικαιώματά τους, είδαμε εικόνες που δείχνουν καλή συμπεριφορά απέναντι στα ζώα και αντίθετα άλλες που δείχνουν κακή συμπεριφορά απέναντι σε αυτά. Τα συζητήσαμε και μιλήσαμε για τα συναισθήματα των ζώων απέναντι σε αυτές τις συμπεριφορές των ανθρώπων.

Στη συνέχεια το κάθε παιδί αναφέρθηκε στο αγαπημένο του ζωάκι, μέσα από ένα παιχνίδι. Περιέγραφε ή μιμούνταν το αγαπημένο του ζωάκι και έπρεπε οι συμμαθητές του να το ανακαλύψουν μόνοι τους.

Η μέρα μας έκλεισε με μία κατασκευή από τα χεράκια των μικρών μας μαθητών:

461459936 347300765061590 9074861552097423345 n