Πραγματοποιήθηκε σήμερα 15 Φεβρουαρίου το 4ο Δημοτικό Συμβούλιο Εφήβων στο Πολυδύναμο κέντρο «Μίκης Θεοδωράκης».
Με την παρουσία τους τίμησαν την διοργάνωση ο Δήμαρχος της πόλης μας κ. Ζενέτος, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Χαραλαμπόπουλος, ο αντιδήμαρχος Παιδείας και συντονιστής της όλης προσπάθειας, κ. Μαρκόπουλος αλλά και άλλοι δημοτικοί σύμβουλοι, που χαιρέτισαν τους καθηγητές , τους μαθητές και τους γονείς τους.
Το σχολείο μας εκπροσώπησαν οι μαθητές της Α΄ Λυκείου Ειρήνη Γκαβλού και Ηλίας Σιγάλας. Τους ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη συμβολή τους στην επιτυχία της διοργάνωσης.
Αντικείμενο της σημερινής συζήτησης ήταν “Οι μορφές της βίας και οι τρόποι με τους οποίους μπορούμε να την εξορίσουμε από τη ζωή μας». Δεκαεπτά σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του δήμου μας, διαφώτισαν, προσέγγισαν και πρότειναν τρόπους για να θεραπεύσουμε και να αποβάλλουμε τη βία από τη ζωή μας.

Κάθε νέο δημοτικό συμβούλιο μας δίνει τη χαρά να ακούσουμε τις σκέψεις, τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς των μαθητών μας και να συμβάλλουμε έστω και απειροελάχιστα στη δημιουργία του αυριανού ενεργού πολίτη.