Ένας πυροσβέστης στο σχολείο μας!

Την Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2022, δύο αξιωματικοί της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Κορίνθου, ανταποκρινόμενοι άμεσα στο αίτημά μας, επισκέφθηκαν  το σχολείο μας και μίλησαν  στους μαθητές της Β Γυμνασίου για τους τρόπους αντιμετώπισης της φωτιάς και την πυρασφάλεια. Επιπλέον, τους έδειξαν το όχημα της Πυροσβεστικής, δίνοντάς τους έτσι, εκτός από συμβουλές, την ευκαιρία να ενημερωθούν σχετικά με …

Συνέχεια του άρθρου ‘Ένας πυροσβέστης στο σχολείο μας!’ »