Ένας συγγραφέας στο σχολείο μας
Την Πέμπτη, 16 Μαΐου 2019, οι μαθητές της Β´ Γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν τον συγγραφέα παιδικών, εφηβικών και νεανικών βιβλίων, κ. Βασίλη Παπαθεοδώρου, που προσεκλήθη στο σχολείο μας από τον Σύλλογο Γονέων &Κηδεμόνων. Ο αξιόλογος, και γνωστός στο νεανικό κοινό, συγγραφέας μίλησε για τη ζωή και το συγγραφικό του έργο στους μαθητές μας …
