Ένας συγγραφέας στο σχολείο μας

Την Πέμπτη, 16 Μαΐου 2019, οι μαθητές της Β´ Γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν τον συγγραφέα παιδικών, εφηβικών και νεανικών βιβλίων, κ. Βασίλη Παπαθεοδώρου, που προσεκλήθη στο σχολείο μας  από τον Σύλλογο Γονέων &Κηδεμόνων. Ο αξιόλογος, και γνωστός στο νεανικό κοινό, συγγραφέας μίλησε για τη ζωή και το συγγραφικό του έργο στους μαθητές μας …

Συνέχεια του άρθρου ‘Ένας συγγραφέας στο σχολείο μας’ »

Έκθεση βιβλίου

Από την Τρίτη, 14/5/2019 έως και την Παρασκευή, 17/5/2019, στον χώρο της Βιβλιοθήκης του σχολείου μας λειτούργησε έκθεση βιβλίου που οργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων.