Αποκριάτικη γιορτή
Την Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας, όπως κάθε χρόνο, αποκριάτικη γιορτή. Μετά το πέρας των μαθημάτων, μαθητές και καθηγητές διασκέδασαν με τα θεατρικά δρώμενα που παρουσίασε η Γ τάξη, σε σενάριο, σκηνοθεσία και ερμηνεία των ιδίων των μαθητών, κερδίζοντας έτσι το θερμό χειροκρότημα όλων! Η γιορτή συνεχίστηκε με φαγητό σε μπουφέδες που ετοίμασαν …
