Έκθεση βιβλίου στο σχολείο μας
Από την Τετάρτη, 18/4 έως και την Παρασκευή, 20/4, στον χώρο του σχολείου μας, θα λειτουργήσει έκθεση βιβλίου με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου. Ώρες λειτουργίας έκθεσης Τετάρτη, πρωί: 10:00 – 12:30 & απόγευμα: 5:30 – 7:30 Πέμπτη, πρωί: 10:00 – 12:30 Παρασκευή, πρωί: 10:00 – 12:30
