Παράδοση βαθμολογίας Α τετραμήνου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Την Τετάρτη, 7 Φεβρουαρίου 2018, στις 11:15 π.μ., θα δοθεί στους κηδεμόνες η βαθμολογία για την επίδοση των μαθητών στο Α τετράμηνο. Επιπλέον, κατά την ίδια ημέρα, στον χώρο του σχολείου, θα γίνει ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων από τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου.