Επίσκεψη στο Μέγαρο Μουσικής
Την Τρίτη, 5 Δεκεμβρίου 2017, οι μαθητές της Β´ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν μια ιδιαίτερη έκθεση στο Μέγαρο Μουσικής στην Αθήνα, με θέμα το έργο του Βαν Γκόγκ. Μέσα από ένα ιδιότυπο, πανέμορφο και άκρως εντυπωσιακό «πλανητάριο» εικόνων, είχαν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν με το έργο του μεγάλου ζωγράφου, να γνωρίσουν το περιβάλλον μέσα …
