Έναρξη προγράμματος Ενισχυτικής διδασκαλίας 2017-2018

Στο πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας συμμετέχουν μαθητές/τριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου που υστερούν στα παρακάτω μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία Μαθηματικά Φυσική Χημεία Αγγλικά με σκοπό τη βελτίωση της απόδοσής τους σε αυτά. Δείτε σχετικά: Ενισχυτική διδασκαλία 2017-2018, ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ 2017-18