Έναρξη σχολικής χρονιάς
Τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017, στις 9:30 το πρωί, στον χώρο του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος Αγιασμός για την έναρξη του νέου σχολικού έτους 2017– 18. Στον Αγιασμό παρέστη και ο δήμαρχος Κορινθίων, κ. Αλέξανδρος Πνευματικός, που ευχήθηκε στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς καλή σχολική χρονιά. Επιπλέον, την ίδια ημέρα και μετά το πέρας …
