3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ






         «Τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται πώς να σκέφτονται, όχι τι να σκέφτονται». – Margaret Mead

22 Ιανουαρίου 2020

Κόψιμο πρωτοχρονιάτικης πίτας από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας!

Το κόψιμο της Πρωτοχρονιάτικης πίτας σήμερα στα τμήματα του σχολείου μας από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων. Τους ευχαριστούμε για τον κόπο τους και την προσφορά τους. Οι τυχεροί μαθητές που τους ‘έπεσε το φλουρί’ παρέλαβαν από το Διευθυντή του σχολείου το δώρο τους με την ευχή για καλή πρόοδο!

 

21 Ιανουαρίου 2020

Α’ φάση περιβαλλοντικού προγράμματος: Εμείς και το σχολείο μας!

Κάθε σχολείο αποτελεί ένα υποσύνολο του ευρύτερου οικοσυστήματος της γιετονιάς, που με τη σειρά της αποτελεί υποσύνολο της πόλης και το οποίο τοποθετεί τους μαθητές, τους αυριανούς πολίτες του, σε μια σειρά από προκλήσεις στις οποίες πρέπει να απαντήσουν τόσο ατομικά όσο και ως τμήματα, ως τάξη. Η ένταξη της σχολικής πραγματικότητας στο περιβαλλοντικό μας πρόγραμμα, πρόγραμμα του δικτύου, είναι αναγκαία αφού:

α) το σχολείο είναι και τόπος συνύπαρξης, β) η εκπαίδευση για την αειφορία συμβάλλει στη δημιουργία υπεύθυνων ενεργών πολιτών που συνεργάζονται μεταξύ τους και με τους φορείς για τη βιώσιμη αλλαγή, γ) η βασική πρόκληση της σύγχρονης εποχής είναι η επιδίωξη μιας καλύτερης ποιότητας ζωής και για τους μαθητές αυτή η ποιότητα ζωής ξεκινά από το σχολείο.

Κατ’ αντιστοιχία λοιπόν με την Α’ φάση του δικτύου «Βιώσιμη πόλη: η πόλη ως πεδίο εκπαίδευσης για την αειφορία» επιχειρήσαμε σήμερα την εισαγωγή στο αστικό οικοσύστημα της πόλης με πρώτο επίπεδο αναφοράς το σχολείο μας. Μέσα από τη δημιουργία ενός συννεφόλεξου οι μαθητές ανακάλυψαν τη γνώση που συνδέει το παρελθόν τους (δημοτικό σχολείο) με το παρόν όπως αυτό διαμορφώνεται στο σχολικό συγκρότημα (γυμνάσιο) και σχετίζεται με την καθαριότητα και την υγιεινή των αιθουσών του και του αύλιου χώρου του.

Με προτεινόμενες κατηγορίες το «σχολείο», την «αυλή», τις «αίθουσες», τη «γειτονιά του σχολείου»,  τα «συναισθήματα» που τους δημιουργούν,  οι μαθητές φτιάξανε ένα συννεφόλεξο με θέμα: «Αειφορία, ενεργός μαθητής στο σχολείο μου!»

Υπεύθυνοι καθηγητές υλοποίησης: κ.κ Μελισσάς Μ., Σκαμάρντι Α., Διαβάτη Ν.

18 Ιανουαρίου 2020

Οι «νεαροί ιστοριογράφοι της Ευρώπης» μπροστά στο Παλαιό Φρούριο!

Το Παλαιό Φρούριο επισκέφθηκαν την Παρασκευή 17/01 οι «Νεαροί Ιστοριογράφοι της Ευρώπης» μαζί με δυο καθηγητές τους (κο. Λιτσαρδόπουλο Μ., κα. Καββαδία Α.,) με σκοπό τη δημιουργία ενός βίντεο με την ιστορία του πρώτου μνημείου που υποδέχεται τους επισκέπτες του νησιού μας. Μεγάλο και εντυπωσιακό το Παλαιό Φρούριο καλωσορίζει όσους έρχονται με το καράβι και βρίσκεται πάνω σε μια χερσόνησο με δύο λόφους, που ονομάζονται «Κορυφαί». Από εκεί προέρχεται μάλιστα, το λατινικό όνομα του νησιού «Corfu», το οποίο σημαίνει «η πόλη των κορυφών».

Η παραγωγή του βίντεο με το Παλαιό Φρούριο πραγματοποιείται στο πλαίσιο του ERASMUS+ ΚΑ2, πρόγραμμα στρατηγικής σύμπραξης για τη Σχολική Εκπαίδευση και αποτελεί σύγχρονο ψηφιακό προϊόν (digital product) το οποίο το σχολείο μας θα παρουσιάσει μαζί μ’ άλλες δράσεις του στο νησί Γκότζο της Μάλτας στη μετακίνησή του τον Μάρτιο (9/3-13/3/2020).

Το βίντεο του εντυπωσιακού ιστορικού μνημείου που έλαβε τη σημερινή του μορφή με έργα που κατασκευάστηκαν στη διάρκεια 15 αιώνων από Βυζαντινούς και Ενετούς κατακτητές επιμελούνται και συντονίζουν οι συνάδελφοί εκπαιδευτικοί κκ. Λιτσαρδόπουλος Μ., Καββαδία Α., και Διαβάτη Ν.

 

11 Ιανουαρίου 2020

Αλληλεγγύη στους σεισμόπληκτους της Αλβανίας!

Το σχολείο μας ανταποκρινόμενο στο κάλεσμα της ΕΛΜΕ Κέρκυρας σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς του νησιού μας  να συμπαρασταθούν στο λαό της Αλβανίας που δοκιμάστηκε από το πρόσφατο φονικό χτύπημα του σεισμού, συνέλεξε σχολικά είδη για τους μαθητές των δοκιμαζόμενων περιοχών, εκφράζοντας έτσι έμπρακτα την αλληλεγγύη και τη συμπαράστασή του στο λαό της Αλβανίας  ως μια ελάχιστη προσπάθεια ανακούφισης του από τις συνέπειες του σεισμού.

Ως Διευθυντής του 3ου Γυμνασίου Κέρκυρας νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω τις δυο εκπαιδευτικούς του σχολείου μας (την ανωνυμία την οποία προς τιμήν τους θέλησαν να διατηρήσω), που ανέλαβαν την πρωτοβουλία να συλλέξουν και να ταξινομήσουν τα σχολικά είδη βάζοντάς τα  σε κιβώτια πριν τα παραδώσουν στην ΕΛΜΕ Κέρκυρας. Θέλω επίσης να δηλώσω πόσο ικανοποιημένος αισθάνομαι που στην προσπάθεια μας αυτή είχαμε αρωγό για μια ακόμη φορά το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας που είχε τη δική του ιλαρή συμμετοχή στη συλλογή του υλικού μαζί με τους μαθητές μας.

Θα ήταν παράλειψή μου να μην επαινέσω με θέρμη την πρωτοβουλία αυτή της ΕΛΜΕ Κέρκυρας και ως νέος μέλος του Δ.Σ της να την παραοτρύνω και σ’ άλλες τέτοιες ενέργειες.

ΜΕΛΙΣΣΑΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

31 Δεκεμβρίου 2019

Χριστούγεννα 2019. Στιγμιότυπα η ζωή μας!!!

Η γιορτή των Χριστουγέννων στο σχολείο μας μέσα από κωμικές σκηνές και την άψογη ερμηνεία των μαθητών, μας δώσαμε το αληθινό νόημα των Χριστουγέννων που είναι αγάπη, χαρά και προσφορά! Είναι μία σφιχτή αγκαλιά σ’ όλους αυτούς που αγαπάμε, είναι ένα ζεστό χαμόγελο στο συνάνθρωπό μας, ένα πιάτο φαΐ σ’ αυτόν που πεινάει, ένας γλυκός λόγος σ’ αυτόν που υποφέρει!  Τα αληθινά δώρα δεν αγοράζονται, ούτε πουλιούνται!  Και το πιο αληθινό, το πιο ακριβό δώρο είναι η αγάπη!

Συγχαρητήρια σ’ όλους και ιδιαίτερα στη θεατρική ομάδα του σχολείου μας! που τώρα κάνει τα πρώτα της βήματα!!! με την καθοδήγηση του καθηγητή του σχολείου μας κ. Καραλή Ν.

Επόμενη Σελίδα: »

© 2020 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top

 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων