ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ


Γιορτάσαμε με πολύ κέφι και χαρά την Τσικνοπέμπτη και φέτος στο σχολείο μας! 
Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων για την ευγενική προσφορά   και ευχόμαστε σε όλους  “Καλές Απόκριες” και “Καλή Σαρακοστή”.
Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.