3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ
9 Σεπτεμβρίου 2014
ANAKOINΩΣΗ
Αγαπητοί γονείς, ευχόμαστε σε όλους μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
Η τελετή του Αγιασμού θα γίνει στο σχολείο μας (και για το 3οΝηπιαγωγείο) την Πέμπτη 11/9/2014 στις 8.45΄. Εκείνη την ημέρα όλα τα παιδιά θα πρέπει να έρθουν με τις τσάντες τους για να πάρουν τα βιβλία, το ωρολόγιο πρόγραμμα και τη λίστα με τα σχολικά υλικά από τους εκπαιδευτικούς που θα τα υποδεχτούν στις τάξεις τους ως τις 10.00΄.
Από την Παρασκευή θα τηρηθεί το πρόγραμμα που θα πάρουν τα παιδιά κανονικά και θα αρχίσει το Ολοήμερο Τμήμα. Τα παιδιά του Ολοήμερου θα σχολάνε την ώρα που έχουν δηλώσει.