ΕΠΙΔΟΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ 1ου ΤΡΙΜΗΝΟΥ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Αξιότιμοι γονείς/κηδεμόνες,
σας γνωρίζουμε  ότι η ενημέρωση γονέων για το μήνα Δεκέμβριο (για όλους τους μαθητές) καθώς επίσης και η επίδοση Βαθμολογίας του 1ου τριμήνου (μόνο για τους μαθητές/τριες των τάξεων Γ’-Δ’-Ε’-ΣΤ’) θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024 στις 13:30.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

ΕΔΥ 2024-2025

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2024-25, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο σχολείο μας θα συνεχιστεί η λειτουργία της Ε.Δ.Υ (Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης). Κοινωνική λειτουργός της Ε.Δ.Υ  είναι η κα. ΚΑΣΤΕΛΛΑΝΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ και Ψυχολόγος η κα. ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΑΡΤΕΜΙΣ

Το υποστηρικτικό έργο θα παρέχεται κάθε Τετάρτη εντός του σχολικού ωραρίου και οι συναντήσεις θα πραγματοποιούνται κατόπιν συνεννόησης στο τηλέφωνο του Σχολείου 2106634670. Η παρέμβαση των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού θα αφορά στην αξιολόγηση των αναγκών και υποστήριξη των μαθητών και μαθητριών του σχολείου, καθώς και στη Συμβουλευτική γονέων που το επιθυμούν.

Σκοπός της Ε.Δ.Υ., ειδικότερα, είναι: α) η διερεύνηση και ο εντοπισμός των εκπαιδευτικών αναγκών, του είδους των δυσκολιών και των πιθανών εκπαιδευτικών, ψυχοκοινωνικών και άλλων φραγμών στην ισότιμη πρόσβαση των μαθητών στη μάθηση καθώς και η εφαρμογή
παιδαγωγικών, εκπαιδευτικών και άλλων υποστηρικτικών μέτρων για το σύνολο των μαθητών της σχολικής κοινότητας συμπεριλαμβανομένων και των μαθητών με
αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και β) η υλοποίηση εξατομικευμένων ή ομαδικών δράσεων ενίσχυσης των γνωστικών και ψυχοκοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών, παιδαγωγικής και συμβουλευτικής ψυχοκοινωνικής στήριξης σε εκπαιδευτικούς και γονείς ή κηδεμόνες των μαθητών και συνολικά, η εφαρμογή στοχευμένων παρεμβάσεων ενδυνάμωσης όλων των μελών της σχολικής κοινότητας.