ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Λαμβάνοντας υπόψη το 217785/Δ1/31-12-2018 ΥΑ , ΦΕΚ 6014 Β’ &  με αρ.πρωτ.Φ.7/16592/Δ1/4-2-2019 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, η δράση «ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»  από εδώ και στο εξής θα υλοποιείται  δύο (2) φορές τον μήνα για το διδακτικό έτος 2024-2025.  Ο Σύλλογος Διδασκόντων  όρισε τις ημερομηνίες  που θα υλοποιηθεί η δράση ως εξής:

27 Σεπτεμβρίου,

11 και 22 Οκτωβρίου

01 και 22/11 Νοεμβρίου

6 και 13 Δεκεμβρίου

17 και 31 Ιανουαρίου

14 και 28 Φεβρουαρίου

14 και 28 Μαρτίου,

11 Απριλίου,

09 και 23 Μαΐου,

6 Ιουνίου.

ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΟΜΙΛΙΕΣ

Αξιότιμοι γονείς,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το Σχολείο μας σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα «Ιθάκη» του μη κερδοσκοπικού σωματείου ΑΛΕΛΙΞΗ που έχει ως στόχο την ενδυνάμωση και επιμόρφωση γονέων και εκπαιδευτικών, ώστε να εναρμονιστούν οι προσπάθειες όλων των ενηλίκων για μια σχολική κοινωνία με ανθεκτικότητα στις αλλαγές,  γνωσιακή, συναισθηματική, συμπεριφορική ενσυνειδητότητα και βελτίωση της επικοινωνίας όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχουμε προγραμματίσει τις παρακάτω ομιλίες στο σχολείο μας:

  • Τετάρτη 02/10/2024     19:00μμ

«Όρια και ρουτίνες στη ζωή της οικογένειας

  • Τετάρτη 23/10/2024        18:30 μμ

«Συνεργασία σχολείου – οικογένειας. Πρακτικές ενίσχυσης της επικοινωνίας και αντιμετώπισης δυσκολιών.»

 

Με εκτίμηση

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

 

 

Πρόγραμμα Ιθάκη

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΗΣ ΤΡΟΧΟΝΟΥΜΟΥ

Ο Διευθυντής του 3ου Δημοτικού Σχολείου Σπάτων, έχοντας υπόψη:

  1. Τις παρ. 3 και 4 του άρθρου 45 του Ν. 2696/1999 (Φ.Ε.Κ 57 Α’/23.3.1999).
  2. Την με αρ. πρωτ. 2515/5/13-στ’/15.9.1997 Κ.Υ.Α (Φ.Ε.Κ 839 Β’/19.9.97) (η παρ. 2 αντικαταστάθηκε με την Α.Π 2515/5/13ο/16.10.1997 (Φ.Ε.Κ 967 Β’/29.10.1997).
  1. Την με αρ. 32633/29.9.2000/Υ.Α.
  2. Την με αρ. 47455/16.8.2007/ Υ.Α (Φ.Ε.Κ 1734/30.8.2007)
  3. Την με αρ. πρωτ. Φ.11.1/175/Γ1/116/08.02.2000 εγκύκλιο του ΥΠ.Ε.Π.Θ,
  4. Τις παρ. 1-4 του άρθρου 28 του ν 5056/2023 (Α΄163) σχετικά με την κατάργηση των σχολικών επιτροπών σύμφωνα με την οποία η σύσταση της επιτροπής επιλογής θα γίνει σε επίπεδο σχολικής μονάδας και θα  αποτελείται από: 1. Τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, ως Πρόεδρο 2. Τον Πρόεδρο της οικείας επιτροπής της παρ. 1 του άρθρου 30 του ν. 5056/2023 ή εναλλακτικά έναν δημοτικό σύμβουλο ορισμένο γι αυτό το σκοπό με απόφαση δημοτικού συμβουλίου, 3. Τον Πρόεδρο του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων ή εκπρόσωπό του

 

                                                        Προκηρύσσει

Την πλήρωση  θέσης  Εθελοντή Σχολικού τροχονόμου, σύμφωνα με τα παρακάτω:

  1. Η πρόσληψη θα γίνει μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους 2024-2025, δηλαδή από την ημέρα της αίτησης μέχρι 13 Ιουνίου 2025.
  2. Στη θέση αυτή μπορεί να απασχοληθεί κάθε ενήλικο άτομο, άνω των 18 ετών, ανεξάρτητα   από το αν εργάζεται ή όχι, αρκεί να μπορεί να ανταποκριθεί στο ωράριο και τις υποχρεώσεις του.
  1. Οι ώρες απασχόλησης είναι: Από τις 7.45 μέχρι τις 8.30 π.μ.& από τις 12.45 μέχρι τις 13.30.

         Οι ώρες αυτές, που αφορούν την προσέλευση και την αποχώρηση των μαθητών προς και από το σχολείο, μπορεί να αλλάξουν, αν για οποιονδήποτε λόγο τροποποιηθούν οι ώρες λειτουργίας του σχολείου.

  1. Στον εθελοντή Σχολικό τροχονόμο θα καταβάλλεται από τον οικείο Δήμο μηνιαία αποζημίωση ύψους 176 ευρώ.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση  μέχρι την Τρίτη 16  Σεπτεμβρίου 2024 στις 12.00 το μεσημέρι στη Διεύθυνση του Σχολείου.
Ο Διευθυντής του 3ου Δ.Σ. Σπάτων

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-2025

Αγαπητά μας παιδιά, αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Καλωσορίσατε στο σχολείο μας!

Την Τετάρτη 11-09-2024 στις 09:30 θα πραγματοποηθεί η τελετή του  Αγιασμού.

Θα ακολουθήσει ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων από τον Διευθυντή του σχολείου και μετά οι μαθητές θα αποχωρήσουν (περίπου στις 10:30)

Τα βιβλία των μαθητών/τριών θα έχουν ήδη τοποθετηθεί στα θρανία τους ώστε την Πέμπτη να έχουν την ευκαιρία να τα δουν με τις/τους εκπ/κους τους, να ξεχωρίσουν όσα προβλέπονται να παραμείνουν για χρήση στο τμήμα και να παραλάβουν τα υπόλοιπα.

Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα προσκομίσετε, όσοι χρειάζονται, έντυπα υπεύθυνης δήλωσης αποχώρησης/συνοδείας των μαθητών που θα επικυρώσετε σε ΚΕΠ ή θα συντάξετε βάσει του προτύπου μας στο gov.gr και έντυπο επικαιροποίησης των στοιχείων μαθητή/τριας σας, τα οποία επίσης θα επιστρέψετε στους δασκάλους των παιδιών σας το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 13-09-2024.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΗΣ  Ε και ΣΤ ΤΑΞΗΣ.ΠΟΥ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΔΟ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥΣ Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΧΩΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΟΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ  ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ . ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΝΟ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ-ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΑ.

Συστήνεται να ελέγχετε καθημερινά την ηλεκτρονική σας αλληλογραφία καθώς και το ιστολόγιο του σχολείου  https://blogs.sch.gr/3dimspat/  για την έγκαιρη ενημέρωσή σας. Όσοι δεν λαμβάνετε mail θα μας ενημερώσετε με την επικαιροποίηση που σας ζητήσαμε ή και με mail.

Όσοι γονείς μαθητών/τριών Α, Δ τάξης δεν έχουν ακόμα προσκομίσει το ΑΔΥΜ [ατομικό δελτίο υγείας μαθητή] να το κάνουν άμεσα γιατί δεν θα μπορέσουν να συμμετάσχουν οι μαθητές/τριες στο μάθημα της γυμναστικής.
Οι μαθητές της Α’ τάξης εάν δεν έχουν δημιουργήσει λογαρισμό στο ΠΣΔ, παρακαλούμε να το πράξουν άμεσα.

Επιπρόσθετα σας ενημερώνουμε ότι  η μετακίνηση των μαθητών με λεωφορείο (για όσους τη  δικαιούνται), θα εκτελεστεί κανονικά από την ημέρα του Αγιασμού. Την ημέρα αυτή οι μαθητές θα προσέλθουν με τα λεωφορεία στις 8:00 και θα αποχωρήσουν στις 10:30.
Θα ακολουθήσει και επόμενη ενημέρωση για τα υπόλοιπα θέματα (ολοήμερο κ.α.).

Επιπλέον να σας ενημερώσουμε ότι μέσα στο καλοκαίρι είχαμε την κατάργηση με νόμο των σχολικών επιτροπών των Δήμων. Ως εκ τούτου οι δαπάνες των σχολείων θα περάσουν κατευθείαν στους Δήμους. Μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάβαση στο νέο καθεστώς θα υπάρξουν δυσκολίες στην υποστήριξη των μονάδων αναφορικά με τα λειτουργικά έξοδα και τις υποδομές των σχολείων. Οι αρμόδιες υπηρεσίες των Δήμων εργάζονται για να ολοκληρωθεί το συντομότερο αυτή η μετάβαση. Παρακαλούμε για την κατανόησή σας σε ελλείψεων που πιθανόν να παρουσιαστούν στο Σχολείο.

Ευχόμαστε σε όλες τις μαθήτριες και τους μαθητές καλή πρόοδο, υγεία και δύναμη στη νέα σχολική χρονιά που ξεκινά!

 

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ