Αγαπητά μας παιδιά, αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Καλωσορίσατε στο σχολείο μας!
Την Τετάρτη 11-09-2024 στις 09:30 θα πραγματοποηθεί η τελετή του Αγιασμού.
Θα ακολουθήσει ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων από τον Διευθυντή του σχολείου και μετά οι μαθητές θα αποχωρήσουν (περίπου στις 10:30)
Τα βιβλία των μαθητών/τριών θα έχουν ήδη τοποθετηθεί στα θρανία τους ώστε την Πέμπτη να έχουν την ευκαιρία να τα δουν με τις/τους εκπ/κους τους, να ξεχωρίσουν όσα προβλέπονται να παραμείνουν για χρήση στο τμήμα και να παραλάβουν τα υπόλοιπα.
Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα προσκομίσετε, όσοι χρειάζονται, έντυπα υπεύθυνης δήλωσης αποχώρησης/συνοδείας των μαθητών που θα επικυρώσετε σε ΚΕΠ ή θα συντάξετε βάσει του προτύπου μας στο gov.gr και έντυπο επικαιροποίησης των στοιχείων μαθητή/τριας σας, τα οποία επίσης θα επιστρέψετε στους δασκάλους των παιδιών σας το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 13-09-2024.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΗΣ Ε και ΣΤ ΤΑΞΗΣ.ΠΟΥ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΔΟ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥΣ Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΧΩΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΟΣ
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ . ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΝΟ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ-ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΑ.
Συστήνεται να ελέγχετε καθημερινά την ηλεκτρονική σας αλληλογραφία καθώς και το ιστολόγιο του σχολείου https://blogs.sch.gr/3dimspat/ για την έγκαιρη ενημέρωσή σας. Όσοι δεν λαμβάνετε mail θα μας ενημερώσετε με την επικαιροποίηση που σας ζητήσαμε ή και με mail.
Όσοι γονείς μαθητών/τριών Α, Δ τάξης δεν έχουν ακόμα προσκομίσει το ΑΔΥΜ [ατομικό δελτίο υγείας μαθητή] να το κάνουν άμεσα γιατί δεν θα μπορέσουν να συμμετάσχουν οι μαθητές/τριες στο μάθημα της γυμναστικής.
Οι μαθητές της Α’ τάξης εάν δεν έχουν δημιουργήσει λογαρισμό στο ΠΣΔ, παρακαλούμε να το πράξουν άμεσα.
Επιπρόσθετα σας ενημερώνουμε ότι η μετακίνηση των μαθητών με λεωφορείο (για όσους τη δικαιούνται), θα εκτελεστεί κανονικά από την ημέρα του Αγιασμού. Την ημέρα αυτή οι μαθητές θα προσέλθουν με τα λεωφορεία στις 8:00 και θα αποχωρήσουν στις 10:30.
Θα ακολουθήσει και επόμενη ενημέρωση για τα υπόλοιπα θέματα (ολοήμερο κ.α.).
Επιπλέον να σας ενημερώσουμε ότι μέσα στο καλοκαίρι είχαμε την κατάργηση με νόμο των σχολικών επιτροπών των Δήμων. Ως εκ τούτου οι δαπάνες των σχολείων θα περάσουν κατευθείαν στους Δήμους. Μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάβαση στο νέο καθεστώς θα υπάρξουν δυσκολίες στην υποστήριξη των μονάδων αναφορικά με τα λειτουργικά έξοδα και τις υποδομές των σχολείων. Οι αρμόδιες υπηρεσίες των Δήμων εργάζονται για να ολοκληρωθεί το συντομότερο αυτή η μετάβαση. Παρακαλούμε για την κατανόησή σας σε ελλείψεων που πιθανόν να παρουσιαστούν στο Σχολείο.
Ευχόμαστε σε όλες τις μαθήτριες και τους μαθητές καλή πρόοδο, υγεία και δύναμη στη νέα σχολική χρονιά που ξεκινά!
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ