Η ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου η Τσικνοπέμπτη με τους μαθητές να ντύνονται με τις αποκριάτικες στολές τους και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων να προσφέρει Hotdogs για όλους κι όλες! Οι μαθητές και οι μαθήτριες πήραν μέρος στο παραδοσιακό Γαϊτανάκι, χόρεψαν σε αποκριάτικους ρυθμούς και διασκέδασαν! Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την  προσφορά του στο σχολείο μας! Ευχόμαστε σε όλους κι όλες Καλές Αποκριές και Καλή Σαρακοστή!

 

1740377571279 1740377571202 1740377571240

ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΑΘΛΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

Με αφορμή τη μέρα αυτή και με κεντρικό σύνθημα «Η καρδιά του αθλητισμού είσαι ΕΣΥ, καμία φανέλα πάνω από τη ΖΩΗ»  στο πλαίσιο της ευαισθητοποίησης των μαθητών/τριών, το Σχολείο μας υλοποίησε δράσεις υπέρ του φίλαθλου πνεύματος με την ενεργό συμμετοχή όλων των μαθητών/τριών, εντός της μονάδας. έτσι ώστε να  εκφράσουν το δικό τους μήνυμα φίλαθλου πνεύματος, «Ευ Αγωνίζεσθαι», ως συμμετέχοντες σε αθλητικά δρώμενα και ως φίλαθλοι.

1739350551787 1739350551761 1739350551732 1739350551745 1

 

 

 

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ Δ. ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ

 

Ο Δήμος Σπάτων-Αρτέμιδος  διοργανώνει εθελοντική αιμοδοσία την Κυριακή 02 Φεβρουαρίου 2025 στα Σπάτα, στο Α’ ΚΑΠΗ Σπάτων (ΠΑΡΟΔΟΣ ΒΑΣ. ΠΑΥΛΟΥ 64Β) και ώρα 9.00-13.00 με την υποστήριξη της Κινητής Μονάδας Αιμοληψίας του Γενικού Νοσοκομείου Αττικής «Σισμανόγλειο» και του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας. Με δεδομένη την κοινωνική σας ευαισθησία απευθυνόμαστε σε εσάς για να ζητήσουμε και τη δική σας ενεργή συμμετοχή για την προσέλκυση εθελοντών προωθώντας το παρόν μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, στις προσωπικές διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των γονέων των μαθητών του σχολείου σας.

αρχείο λήψης

ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ ΕΝΟΨΕΙ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Σας ενημερώνουμε ότι οι μαθητές του σχολείου μας θα μεταβούν με τα πόδια στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου για τον καθιερωμένο εκκλησιασμό  ενόψει των άγιων ημερών των Χριστουγέννων.Η αναχώρηση των μαθητών θα πραγματοποιηθεί μετά την πρωινή προσευχή με την συνοδεία των εκπαιδευτικών. Ο εκκλησιασμός θα διαρκέσει ένα διδακτικό 2ωρο. Λόγω χωρητικότητας του Ιερού Ναού οι μαθητές θα παρακολουθήσουν τη Θεία Λειτουργία ως εξής:

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου: Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις

Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου: Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεις

Όσα παιδιά επιθυμούν μπορούν να συμμετάσχουν στο μυστήριο της Θείας Κοινωνίας.

Μετά την επιστροφή στο σχολείο το πρόγραμμα των μαθημάτων θα συνεχιστεί κανονικά.

 

Από τη Διεύθυνση