Η ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου η Τσικνοπέμπτη με τους μαθητές να ντύνονται με τις αποκριάτικες στολές τους και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων να προσφέρει Hotdogs για όλους κι όλες! Οι μαθητές και οι μαθήτριες πήραν μέρος στο παραδοσιακό Γαϊτανάκι, χόρεψαν σε αποκριάτικους ρυθμούς και διασκέδασαν! Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την προσφορά του στο σχολείο μας! Ευχόμαστε σε όλους κι όλες Καλές Αποκριές και Καλή Σαρακοστή!








