Με ιδιαίτερη χαρά ολοκληρώθηκε το επίδαπέδιο παιχνίδι «Φιδάκι» στον αύλειο χώρο του σχολείου μας, ένα όμορφο έργο που υλοποιήθηκε με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Εικαστικών κ. Κωνσταντίας Βλαχίδου και την ενεργό συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών μας. Τα παιδιά συνεργάστηκαν με ενθουσιασμό, έβαλαν τη δική τους πινελιά δημιουργικότητας και συνέβαλαν στην ολοκλήρωση ενός πολύχρωμου παιχνιδιού που θα ομορφαίνει τον σχολικό μας χώρο και θα προσφέρει στιγμές χαράς, κίνησης και δημιουργικής απασχόλησης στα διαλείμματά τους. Ευχαριστούμε θερμά την κ. Βλαχίδου για την έμπνευση, την πρωτοβουλία και την πολύτιμη προσφορά της, καθώς και όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν με μεράκι και συνεργατικό πνεύμα στην υλοποίηση αυτής της ξεχωριστής δράσης.



