- IMG_20231201_152914
Παρακαλούνται οι γονείς-κηδεμόνες των μαθητών/-τριων που θα φοιτήσουν στην Δ΄ τάξη να προσκομίσουν με την έναρξη της επόμενης σχολικής χρονιάς το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ), το οποίο συμπληρώνεται από τον Παιδίατρο.
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες του σχολείου μας,
Σας ενημερώνουμε ότι την Δευτέρα 15/06/2026 θα δοθεί η βαθμολογία Γ΄ τριμήνου από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τμημάτων, των Γ΄ – Δ΄ – Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων, στις αίθουσες τους και ώρα 08:30 – 09:30. Ταυτόχρονα θα επιδοθούν οι τίτλοι προόδου για τις Α΄- Β΄- Γ΄- Δ΄- Ε΄ τάξεις και οι τίτλοι σπουδών για την ΣΤ΄ τάξη. Μετά την επίδοση των τίτλων οι μαθητές θα αποχωρήσουν με την συνοδεία των γονέων και κηδεμόνων τους.
Καλό καλοκαίρι και χαρούμενες διακοπές.
Το σχολείο μας συμμετέχει στα “Μικρά Μολύβια” των εκδόσεων Ιανός για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας συμμετέχουν με κείμενό τους και στην φετεινή έκδοση! Οι μικροί μας συγγραφείς αύριο Σάββατο 6 Ιουνίου, 14.30, θα παρουσιάσουν την δημιουργία τους σε ειδική εκδήλωση στον Ιανό, Σταδίου 24, Αθήνα.
Συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριές μας και στις/ους εκπαιδευτικούς τους. Θα είμαστε κοντά να τους/τις υποστηρίξουμε!
https://www.mikramolivia.com/schools
Τρίτη 2 Ιουνίου 2026
3ο Δημοτικό Σχολείο Πετρούπολης
(Την ημέρα εκείνη θα υπάρξει μεταφορά ωραρίου – τα μαθήματα δεν θα πραγματοποιηθούν το πρωί για όλους τους μαθητές)
18:00 : Οι μαθητές της Δ΄ τάξης θα παρουσιάσουν το θεατρικό «ο Μικρός Πρίγκηπας» στην ΑΠΧ του σχολείου μας ξεκινώντας τις εκδηλώσεις της ημέρας. Η παράσταση αναμένεται να διαρκέσει μία ώρα και 15 λεπτά.
(Οι μαθητές/τριες της Δ΄ τάξης θα έρθουν στο σχολείο 17:30 για να προετοιμαστούν.)
Οι υπόλοιποι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στις 19:00 στο χώρο του γηπέδου καλαθοσφαίρισης για να ξεκινήσει η προετοιμασία των υπόλοιπων εκδηλώσεων.
19.30 : Στο χώρο του γηπέδου καλαθοσφαίρισης θα πραγματοποιηθούν οι υπόλοιπες εκδηλώσεις της ημέρας που περιλαμβάνουν διάφορα παιγνιώδη δρώμενα σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς Φ.Α. και όλων των υπεύθυνων εκπαιδευτικών των τμημάτων του σχολείου μας.
Μετά το πέρας της εκδήλωσης θα γίνει ο αποχαιρετισμός των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας.
Οι εκδηλώσεις είναι ενταγμένες στα πλαίσια του Μαθητικού Φεστιβάλ του Δήμου Πετρούπολης 2026.
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
για τον Προγραμματισμό λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος των Ενιαίου Τύπου Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2026-2027, οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και οι Διευθύνσεις των Σχολικών Μονάδων και σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στη με αρ. πρωτ. Φ7/118139/Δ1/9-9-2020 (Β’ 3838)ΥΑ, θα ακολουθήσουν τα εξής:
Οι μαθητές/τριες εγγράφονται στο Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν σχετικής αίτησης – δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Ο Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου κάνει δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, χωρίς προϋποθέσεις. Σε περίπτωση μη πλήρους ανάπτυξης του Ολοήμερου Προγράμματος και έως την ολοκλήρωσή του, λαμβάνονται υπόψη κατά προτεραιότητα α) αν είναι και οι δύο γονείς/κηδεμόνες εργαζόμενοι ή αν είναι μονογονεϊκές οικογένειες β) αν είναι εργαζόμενος ο ένας εκ των δύο και ο έτερος άνεργος
γ) αν ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, εάν υπάρξει ανάγκη αναμόρφωσης του Ολοήμερου Προγράμματος, εφαρμόζεται η ανωτέρω ρύθμιση.
Ενδιάμεση αποχώρηση των μαθητών/τριών μπορεί να γίνεται μετά το τέλος της 2ης ώρας του Ολοήμερου Προγράμματος (15:00), εφόσον κατατεθεί σχετική ενυπόγραφη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων. Στη συγκρότηση των τμημάτων του Ολοήμερου Προγράμματος λαμβάνεται υπόψη η δηλωθείσα ώρα αποχώρησης των μαθητών/τριών, που αναγράφεται στη σχετική υπεύθυνη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων κατά την εγγραφή τους.
Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00, σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου και γίνεται με ευθύνη του/της εκάστοτε υπεύθυνου/ης λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος, ο/η οποίος/α αποχωρεί μετά τη λήξη του (16:00), ασχέτως αν ασκεί διδακτικά καθήκοντα στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα.
Παρακαλείστε να συμπληρώσετε τις αιτήσεις άμεσα ώστε να δημιουργηθούν τα τμήματα και να προγραμματιστεί το επόμενο σχολικό έτος.
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΠΑΝΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υλοποιεί Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα διανομής φρούτων, λαχανικών και γάλακτος σχολικού έτους 2025/2026 σε Δημοτικά Σχολεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Αττικής.
Το ανωτέρω Πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Δημοτικών Σχολείων προεπιλεγμένων περιοχών της χώρας. Η προσφορά στους/στις μαθητές/μαθήτριες δωρεάν φρούτων, λαχανικών και γάλακτος παρέχει σημαντικά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα κοινωνικά και οικονομικά οφέλη, όπως η ενίσχυση των θετικών στάσεων των μαθητών/τριών ως προς τις διατροφικές τους συνήθειες, η προώθηση της υγιεινής διατροφής και η καταπολέμηση της παχυσαρκίας.
Για τη συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών στο Πρόγραμμα ζητείται η ενυπόγραφη συγκατάθεσή σας, την οποία θα επιστρέψετε στο σχολείο.