ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2025-26

Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες
Η Διευθύντρια, η Υποδιευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων ευχόμαστε
καλή,δημιουργική και χαρούμενη σχολική χρονιά.
Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 8.45.
Κατόπιν οι μαθητές και οι μαθήτριες θα αποχωρήσουν με τους γονείς και κηδεμόνες τους,εκτός από τα ‘πρωτάκια’ μας που θα παραμείνουν για μια πρώτη επαφή με τις/τους εκπαιδευτικούς της τάξης.
Με εκτίμηση
Η Διευθύντρια
Λεμπέση Αικατερίνη

Τελετή Λήξης 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2025

Το απόγευμα της Τρίτης 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2025 είχαμε την Καλοκαιρινή Γιορτή μας αφιερωμένη στον Μουσικό συνθέτη Μίκη Θεοδωράκη.

Οι εκπαιδευτικοί του 3ου Δημοτικού Σχολείου Πεύκης σας εύχεται Καλό Καλοκαίρι και Καλή Αντάμωση τον Σεπτέμβριο.

 

IMG aaa5c186e312edc0f30e05afa341d14b V

“Ανέβα στη στέγη να φάμε το σύννεφο”

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ 15 ΜΑΙΟΥ Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ της Δ’ ΤΑΞΗΣ “Ανέβα στη στέγη να φάμε το σύννεφο” ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΞΑΝΘΟΥΛΗ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ.JPEG 20250527 174445 3130697380992145867 JPEG 20250527 174508 2944367109599509140 JPEG 20250527 174559 5323992045174647966