ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

                                     ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

  Σας ενημερώνουμε ότι η συνάντηση με τους Εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας, με στόχο την ενημέρωσή σας για την πρόοδο των μαθητών μας, θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή,  09/11/2018, στις 13:20.

Α1΄  Τάξη κ. Σταματίου Αργυρώ αίθουσα    5   –      1ος  όροφος 
Α2΄  Τάξη  

κ. Καψάλη  Γιώτα

 

 

Αίθουσα  3  –         1ος όροφος

 

Β1΄  Τάξη  

κ. Κανάβας Δημήτρης

 

 

αίθουσα    1    –     1ος όροφος

 

Β2΄  Τάξη κ. Λαμπρινίδου  Φένια  

αίθουσα    2    –     1ος όροφος

 

Γ1΄  Τάξη κ. Κουκουλέτα Βάσω  

αίθουσα    6  –       1ος όροφος

 

Γ2΄  Τάξη  

κ. Γιαγκιόζη  Μαρία

 

 

αίθουσα    4  –       1ος όροφος

 

Δ1΄  Τάξη κ.Χριστακόπουλος Δημήτρης  

αίθουσα    7   –       2ος όροφος

 

Δ2΄  Τάξη κ. Φουντούλη Αργυρώ  

 

αίθουσα  10     –    2ος όροφος

 

 

Ε1΄Τάξη  

 κ. Καλαμάρα Χριστίνα

 

 

αίθουσα   11  –      2ος όροφος

 

Ε2΄Τάξη  

κ. Σταυρουλάκης Στέλιος

 

 

αίθουσα   12    –    2ος όροφος

 

ΣΤ1 Τάξη  

κ. Ράδοβιτς Μιχάλης

 

αίθουσα    8 –        2ος όροφος
ΣΤ2 Τάξη  

κ.Παπαδάτου Μαρία

 

αίθουσα    9  –      2ος όροφος

   Οι εκπ/κοί των ειδικοτήτων θα δεχτούν τους γονείς στο Γραφείο του  Σχολείου μας.

 

Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία σας.

  

 

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων                     Από τη  Διεύθυνση

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΟΓΩ ΕΚΛΟΓΩΝ ΠΥΣΠΕ-ΑΠΥΣΠΕ-ΚΥΣΠΕ

                                        ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

                                                                                                       

Αγαπητοί γονείς,

Σας γνωστοποιούμε ότι το Σχολείο μας θα παραμείνει κλειστό την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018  λόγω συμμετοχής των εκπαιδευτικών στη διεξαγωγή εκλογών για την ανάδειξη αιρετών μελών των ΠΥΣΠΕ Δ΄Αθήνας, ΑΠΥΣΠΕ Αττικής και ΚΥΣΠΕ.

Κατά την ημέρα εκείνη  δε θα προσέλθουν στο Σχολείο μας οι μαθητές.

 

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων                        Από τη Διεύθυνση

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ – ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ 12ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας ευχαριστεί θερμά και συγχαίρει τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων κατά το σχολικό έτος 2017-2018, κ.κ. Φουντούλη Αργυρώ, κ. Κουκουλέτα Βάσω,  κ. Γερασιμόπουλο Γιώργο, κ. Ράδοβιτς Μιχάλη για τη συμμετοχή τους στο 12ο μαθητικό διαγωνισμό Μαθηματικά και Παιχνίδι.

Συγχαρητήρια αξίζουν και οι μαθητές των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων για τη συμμετοχή τους και τη βράβευσή τους από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία στις 6 Οκτωβρίου 2018.

Κανακάκης Γεώργιος ΣΤ1 (2018-2019)

Καπετανάκης Παναγιώτης ΣΤ1 (2018-2019)

Κατσίκης Λάζαρος-Νεκτάριος ΣΤ1 (2018-2019)

Λατίνη Μαρία-Ιουλία ΣΤ1 (2018-2019)

Μπαρμπέρης Απόστολος ΣΤ1 (2018-2019)

Μπάρτζελης Γεώργιος ΣΤ1 (2018-2019)

Ντάμπλιας Εμμανουήλ ΣΤ2 (2018-2019)

Παπαϊωάννου Αριστοτέλης-Μάριος ΣΤ2 (2018-2019)

Σιμιστήρα Παναγιώτα-Αικατερίνη ΣΤ2 (2018-2019)

Σπανός Χρήστος ΣΤ2 (2018-2019)

Τζέκα Γεώργιος ΣΤ2 (2018-2019)

Τσιάπαλης Λεωνίδας ΣΤ2 (2018-2019)

Λουκοπούλου Ειρήνη Α’ Γυμνασίου (2018-2019)

Γιαννιώτης Σπυρίδων Α’ Γυμνασίου (2018-2019)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ-ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Ευχαριστούμε θερμά και συγχαίρουμε για την  επιμορφωτική συνάντηση, που  πραγματοποιήθηκε την  Tετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018,   στις   18:00 -20:00 ώρα,  στην Αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου μας, με θέμα :

«Η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των παιδιών»

την ομιλήτρια κα Ιωάννα Κατσιαφλιάνη, Ψυχολόγο -Στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης  «ΣΤΑΘΜΟΣ».

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων  Από τη Διεύθυνση

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ- ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας ευχαριστεί θερμά και συγχαίρει τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς της Φυσικής Αγωγής, κ.κ.Γορανίτου Σταθούλα, κ. Σκήπο Αλέξανδρο που προετοίμασαν και συντόνισαν τους μαθητές μας για την  εξαιρετική παρουσία τους στην παρέλαση!

Συγχαρητήρια αξίζουν και οι μαθητές των Ε’ και ΣΤ΄ τάξεων που με συγχρονισμένο και σταθερό βηματισμό παρέλασαν στις 28 Οκτωβρίου 2018!

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ: ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: ΟΤΑΝ ΣΥΝΔΕΘΩ…ΘΑ ΞΕΡΩ

Το Κέντρο Πρόληψης “Σταθμός” υλοποίησε πρόγραμμα ενημέρωσης των μαθητών της Ε’ τάξης του Σχολείου μας για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου.

Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις δυνατότητες, τις προκλήσεις και τους κινδύνους που ενδεχομένως θα συναντήσουν κατά τη διάρκεια της πλοήγησης στο διαδίκτυο.

Ευχαριστούμε θερμά και συγχαίρουμε την κ. Παπανώτα Μόρφω την υπεύθυνη υλοποίησης του προγράμματος.

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων                                                                                 Από τη Διεύθυνση

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ – ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας ευχαριστεί θερμά και συγχαίρει τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς της Δ’ τάξης, κ.κ. Φουντούλη Αργυρώ, κ. Χριστακόπουλο Δημήτρη, την κ. Ποιμενάκη Κική (εκπαιδευτικό Μουσικής) που διοργάνωσαν και συντόνισαν την εξαιρετική εορταστική εκδήλωση (ομιλίες, χρονικά, θεατρικά δρώμενα, ποιήματα, τραγούδια χορωδίας, μουσικά όργανα, κλπ.) για την Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940.

Συγχαρητήρια αξίζουν και οι μαθητές της Δ’ τάξης που με τρόπο συγκινητικό κατάφεραν με επιτυχία και πέρασαν σπουδαία μηνύματα σε όλους μας.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

3ο  ΔΗΜΟΤΙΚΟ  ΣΧΟΛΕΙΟ     ΜΟΣΧΑΤΟΥ
2
3/10/2018

                                                      Aνακοίνωση

      

  • Η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου θα γιορταστεί στο Σχολείο μας την Παρασκευή, στις 26/10/2018, και ώρα 8:30 π.μ. μέχρι 9:30 π.μ.(περίπου).

 

  • Τη γιορτή θα παρουσιάσουν οι μαθητές της Δ΄τάξης με υπεύθυνους διοργανωτές τους εκπαιδευτικούς κ.Φουντούλη Αργυρώ και κ.Χριστακόπουλο Δημήτρη. Την επιμέλεια της χορωδίας έχει η εκπαιδευτικός της Μουσικής κ. Ποιμενάκη Κική.

 

  • Τη γιορτή θα παρακολουθήσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων του Σχολείου μας, καθώς και οι γονείς τους.

 

  • Η παρουσία όλων σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.

 

  • Το Ολοήμερο δε θα λειτουργήσει εκείνη τη μέρα.

 

  • Την Κυριακή, 28/10/2018, θα παρελάσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε΄ και Στ΄ τάξεων. Τα παιδιά  θα πρέπει να προσέλθουν  στο Σχολείο μας εκείνη τη μέρα με τις στολές τους στις  10:45 π.μ., για να τα συνοδέψουν οι εκπαιδευτικοί  κ.Γορανίτου Σταθούλα και ο κ.Σταυρουλάκης Στέλιος στο χώρο της παρέλασης.

 

  • Την ίδια μέρα η Σημαιοφόρος και οι Παραστάτες θα βρίσκονται στο σχολείο από τις 9:45 π.μ. για να πάνε στη δοξολογία της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος με την εκπαιδευτικό κ. Γκαμίλη Χριστιάνα.

 

  • Στο τέλος της παρέλασης μπορείτε να παραλάβετε τα παιδιά σας, αφού πρώτα ενημερώσετε τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς κ. Γορανίτου Σταθούλα και κ.Σταυρουλάκη Στέλιο (στη συμβολή Κοραή και Μακρυγιάννη στην αριστερή πλευρά).

 

 

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων          Από τη Διεύθυνση   

Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης στο Σχολείο μας

 Πρόγραμμα ενημερωτικών περιβαλλοντικών παρεμβάσεων Οικολογικής Εταιρείας  Ανακύκλωσης  στο Σχολείο μας

             

Η Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης  (ΟΕΑ),  στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων της, υλοποίησε εκπαιδευτικό περιβαλλοντικό πρόγραμμα  στο σχολείο μας  στις 08/10/2018 και στις 09/10/2019.
Τα ανωτέρω εκπαιδευτικά προγράμματα/ δράσεις υλοποιούνται κατόπιν έγκρισης των αρμοδίων Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων .
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “ Όλες οι συσκευασίες ανακυκλώνονται με πολλά οφέλη για περιβάλλον & κοινωνία” αφορούσε τη διαχείριση των απορριμμάτων, την πρόληψη, την επαναχρησιμοποίηση και την ανακύκλωση συσκευασιών και περιλάμβανε: α. εκπαιδευτική παρουσίαση σε power point και β. προβολή βίντεο.Συζήτηση με τους μαθητές .
Κάθε εκπαιδευτική παρουσίαση είχε διάρκεια  μιας  διδακτικής ώρας (40-45΄) και  πραγματοποιήθηκε ανά τμήμα , στο χώρο του σχολείου (αίθουσα εκδηλώσεων ), κατόπιν συνεννόησης με τη Διεύθυνση του σχολείου.

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων           Από τη Διεύθυνση

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Ε.Δ.Ε.Α.Υ.

3ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου                                                  08/10/2018

Αγαπητοί γονείς,
Σας  ενημερώνουμε ότι στο σχολείο μας έχει συσταθεί Ε.Δ.Ε.Α.Υ.(  Ειδική Διαγνωστική Επιτροπή Αξιολόγησης Υποστήριξης). Υπουργική Απόφαση Αριθ. 17812/Γ6 , ΦΕΚ 3115/12/02/2014.
Οι ΕΔΕΑΥ αποτελούν ένα νέο καινοτόμο θεσμό του εκπαιδευτικού μας συστήματος στην οργάνωση της υποστήριξης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και γενικά στην οργάνωση της παροχής της εκπαίδευσης και στη λειτουργία του Σχολείου.
Η Ε.Δ.Ε.Α.Υ.  σύμφωνα και με τις διατάξεις του άρθρου 39, παράγραφος 4ε του Ν.4125/2013 διενεργεί αξιολόγηση για τη διάγνωση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών του Σχολείου μας.
Διαμορφώνει πρόγραμμα διαφοροποιημένης διδασκαλίας για μαθητές με διαπιστωμένη δυσκολία μάθησης ή και συμπεριφοράς σε συνεργασία, με τον εκπαιδευτικό της τάξης στην οποία φοιτά ο/η μαθητής/τρια.
Πραγματοποιεί συνεργατική διεπιστημονική αντιμετώπιση των δυσκολιών του μαθητή μέσα στη σχολική τάξη του με τα μέσα και τους πόρους που είναι διαθέσιμα στο Σχολείο, στο σπίτι και στην κοινότητα για επιπρόσθετες παρεμβάσεις.

Παραπέμπει μαθητές που χρειάζονται υποστήριξη από ειδικές δημόσιες εξωσχολικές Υπηρεσίες. Παραπέμπει μαθητές που χρειάζονται γνωμάτευση από ΚΕΔΔΥ, όταν συνεχίζουν, παρά την υποστήριξη στο Σχολείο τους, να έχουν δυσκολίες μάθησης ή συμπεριφοράς ή ένταξης στο σχολικό περιβάλλον. Για την παραπομπή απαιτείται η τεκμηριωμένη εισήγηση του Συλλόγου Διδασκόντων. Στην παραπεμπτική απόφαση βεβαιώνεται ότι έγιναν όλες οι αναγκαίες υποστηρικτικές παρεμβάσεις από το Σχολείο, την ΕΔΕΑΥ και τον Σχολικό Σύμβουλο γενικής εκπαίδευσης και το Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής και συνοδεύεται από έκθεση της ψυχολόγου της ΕΔΕΑΥ σχετικά με το ψυχολογικό προφίλ του μαθητή και τους τομείς περαιτέρω διερεύνησης και γνωμάτευσης.

Κάθε Δευτέρα από τις 9:00-12:00 είναι στο Σχολείο μας οι κ.κ.:Τσικερδή Κωνσταντίνα (Κοινωνική Λειτουργός)και Γαλάνη Γιούλη(Ψυχολόγος).Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί τους καλώντας στο τηλέφωνο του Σχολείου μας προκειμένου να κλείσετε ραντεβού.

 

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων                                      Από τη Διεύθυνση

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

To Kέντρο Πρόληψης «ΣΤΑΘΜΟΣ» σε συνεργασία με τη Διεύθυνση , τον Σύλλογο Διδασκόντων και τον Σύλλογο Γονέων  του 3ου Δ. Σχ. Μοσχάτου, σας προσκαλούν στην  επιμορφωτική συνάντηση, που θα πραγματοποιηθεί την  Tετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018,   στις   18:00 -20:00  ώρα,  στην Αίθουσα εκδηλώσεων του 3ου Δημοτικού Σχολείου Μοσχάτου, με θέμα :

«Η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των παιδιών»

Ομιλήτρια  θα είναι η κα Ιωάννα Κατσιαφλιάνη, Ψυχολόγος -Στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης  «ΣΤΑΘΜΟΣ».

 

 ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ  « ΣΤΑΘΜΟΣ»       

     ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

         ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ  

                ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ  ΓΟΝΕΩΝ         

                                  

 

 

Έναρξη Σχ. Χρονιάς 2018-2019

Ο αγιασμός του Σχολείου μας θα πραγματοποιηθεί τη Τρίτη 11/09/2018 και ώρα 09:00.
Μετά τον αγιασμό οι μαθητές θα αποχωρήσουν με τους γονείς τους.

Την Τετάρτη 12/09/2018 οι μαθητές θα προσέλθουν στο Σχολείο στις 08:00-08:15 και θα αποχωρήσουν σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα στις 13:15.

ΑΓΙΑΣΜΟΣ1

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ :

Παρακαλούνται μόνο οι γονείς των μαθητών της Α’ τάξης μετά τον αγιασμό να παραμείνουν στον αύλειο χώρο του Σχολείου μας προκειμένου να ολοκληρωθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες.

Ευχόμαστε ολόψυχα στους μαθητές μας    

Καλή Πρόοδο!

    Από τον Σύλλογο Διδασκόντων          Από τη Διεύθυνση

Καλό Καλοκαίρι

 Η διευθύντρια έδωσε συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς του σχολείου και τους ευχαρίστησε για την επιτέλεση των καθηκόντων τους στον ύψιστο βαθμό και κυρίως με αγάπη, μεράκι και ανθρωπιά.

Τους ευχαρίστησε για την άψογη συνεργασία.

Ευχαρίστησε τον Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων του σχολείου, για τη με κάθε τρόπο και μέσο συνεισφορά τους στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

Καλό  και ξένοιαστο Καλοκαίρι σε όλους!!!

Πρόσκληση, Τμήμα Β1

Σας καλούμε την   Τρίτη 12 Ιουνίου και ώρα 7:00 μ.μ.
στο  Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου,
να παρακολουθήσετε από τους  μαθητές του Β1
          «Τα μαγικά μαξιλάρια» του Ευγένιου Τριβιζά.

Πώς, άραγε, θα ήταν μια χώρα χωρίς ουρανό, χωρίς πάρτι γενεθλίων και Κυριακές;

Μια χώρα ενός άπληστου βασιλιά με καταχθόνια σχέδια….

Ένας ύπουλος αρχιμάγος ανακαλύπτει τον τρόπο να στερήσει τα όνειρα από τους κατοίκους…

Θα καταφέρουν τα μικρά παιδιά να ξαναφέρουν τη χαρά, το χαμόγελο και την αισιοδοξία στην Ουρανούπολη;

 Μήπως χρειάζονται μαγικά μαξιλάρια;;;;

 

Εκδρομή ΑΘΛΟΠΑΙΔΕΙΑ

Την Παρασκευή,  25/05/2018, θα πραγματοποιηθεί στην ΑΘΛΟΠΑΙΔΕΙΑ (αθλητικό κέντρο στα Γλυκά Νερά) αθλητική-εκπαιδευτική επίσκεψη.
Ώρα αναχώρησης:  8:15 (
μετά την πρωινή προσευχή).
Ώρα επιστροφής: 15:00
περίπου.

Οι γονείς θα παραλάβουν τα παιδιά τους από το Σχολείο.

Προαιρετική συμμετοχή γονέων. Παρακαλούμε για την έγκαιρη δήλωσή σας για  τα πούλμαν.

Τιμή συμμετοχής: 11 ευρώ (για κάθε μαθητή)

Τιμή συμμετοχής:  6 ευρώ (για κάθε γονέα).

(Απαραίτητα: αθλητική ενδυμασία, καπέλο, νερό, αντηλιακό )

► Επίσης σας ενημερώνουμε ότι στο χώρο λειτουργεί κυλικείο με τις παρακάτω ενδεικτικές τιμές:

Νερό 500ml:…………………..0,50

Αναψυκτικό 330ml:………… 1,00

Τοστ:……………………………1,50

Πατατάκια :………………….1,20

Σάντουιτς:……………………..€ 1,70

 

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων                           Από τη Διεύθυνση