ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ-ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Ευχαριστούμε θερμά και συγχαίρουμε για την  επιμορφωτική συνάντηση, που  πραγματοποιήθηκε την  Tετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018,   στις   18:00 -20:00 ώρα,  στην Αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου μας, με θέμα :

«Η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των παιδιών»

την ομιλήτρια κα Ιωάννα Κατσιαφλιάνη, Ψυχολόγο -Στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης  «ΣΤΑΘΜΟΣ».

Από τον Σύλλογο Διδασκόντων  Από τη Διεύθυνση

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *