Ευχαριστούμε θερμά και συγχαίρουμε για την επιμορφωτική συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε την Tετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018, στις 18:00 -20:00 ώρα, στην Αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου μας, με θέμα :
«Η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των παιδιών»
την ομιλήτρια κα Ιωάννα Κατσιαφλιάνη, Ψυχολόγο -Στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης «ΣΤΑΘΜΟΣ».
Από τον Σύλλογο Διδασκόντων Από τη Διεύθυνση