Δήλωση Διαγνωστικού Ελέγχου στο Edupass- Ανακοίνωση

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι από Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 η υποχρέωση δήλωσης των διαγνωστικών test των παιδιών σας (rapid test, self test) δεν θα γίνεται από την πλατφόρμα self-testing.gov.gr ΑΛΛΑ  από την  πλατφόρμα edupass στη διεύθυνση https://edupass.gov.gr 

Στη νέα πλατφόρμα edupass.gov.gr θα πρέπει να δηλωθούν από βδομάδα και τα πιστοποιητικά εμβολιασμού ή προηγούμενης νόσησης για μαθητές, εκπαιδευτικούς και όλο το υπόλοιπο προσωπικό των σχολείων.

Πριν εισέλθετε στην πλατφόρμα για τη δήλωση θα χρειαστείτε:

  • τους προσωπικούς σας κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet
  • το ΑΜΚΑ σας ή το ΑΜΚΑ του παιδιού σας αν είστε γονέας ανήλικου μαθητή

Επιλέγετε την κατηγορία «Πρόσβαση σε χώρους Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης/Ειδικής Αγωγής».

Ακολούθως την κατηγορία «Δήλωση self test Μαθητών/τριών-Εκδοση Σχολικής Κάρτας για covid-19».

Δίπλα στο ονοματεπώνυμο της  δήλωσης  διαγνωστικού τεστ του μαθητή, θα   αποδίδεται ένας λεκτικός χαρακτηρισμός που αντιστοιχεί στις ακόλουθες καταστάσεις:

(α) μη επιτρεπτή παρουσία,  «κόκκινο»

(β) επιτρεπτή παρουσία, «πράσινο»

(γ) άγνωστη κατάσταση – απαιτείται περαιτέρω έλεγχος. «γκρι» όπως, παραδείγματος χάριν, σε περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν έχει (εγκύρως) υποβληθεί δήλωση μέσω της πλατφόρμας «edupass.gov.gr» ή έχει προκύψει κάποιο σφάλμα στη σχετική διαδικασία).

Εάν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό, εκδίδετε και εκτυπώνετε τη σχολική κάρτα, την οποία ο μαθητής επιδεικνύει στο σχολείο κάθε Τρίτη και Παρασκευή.

Η Διευθύντρια                                         Ο  Σύλλογος Διδασκόντων

Δήλωση Διαγνωστικού Ελέγχου στο Edupass

 

Από Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 η υποχρέωση δήλωσης των διαγνωστικών test των παιδιών σας (rapid test, self test) δεν θα γίνεται από την πλατφόρμα self-testing.gov.gr  ΑΛΛΑ  από την πλατφόρμα edupass .

Διαβάστε εδώ αναλυτικές οδηγίες.

Διαβάστε εδώ τη σχετική εγκύκλιο.

Αν αντιμετωπίζετε τεχνικά προβλήματα κατά τη δήλωση edupass, πατήστε εδώ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ- ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2021

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας ευχαριστεί θερμά και συγχαίρει τη συνάδελφο εκπαιδευτικό της Φυσικής Αγωγής, κ.Γορανίτου Σταθούλα  που προετοίμασε και συντόνισε τους μαθητές μας για την  εξαιρετική παρουσία τους στην παρέλαση!

Συγχαρητήρια αξίζουν και οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης που με συγχρονισμένο και σταθερό βηματισμό παρέλασαν στις 28 Οκτωβρίου 2021!

 

Η Διευθύντρια                                                       Ο Σύλλογος  Διδασκόντων

COVID-19: ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

Πατώ στην εικόνα για να διαβάσω αναλυτικά τις οδηγίες από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας για τα μέτρα πρόληψης και αντιμετώπισης του covid-19

Ανακοίνωση 28ης Οκτωβρίου

                                                                                                                   

    Η επέτειος της 28ης Οκτωβρίου θα γιορταστεί στο Σχολείο μας την Τετάρτη, στις 27/10/2021,και ώρα 8:15 π.μ. μέχρι 9:40 π.μ..

  • Οι εορταστικές εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν εντός του κάθε τμήματος, όπως προβλέπεται στην παρ. 4 του άρθρου 3 της με αρ. πρωτ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339/8-9-20 Κ.Υ.Α (Β’ 3780). Οι εν λόγω εκδηλώσεις θα έχουν διάρκεια δύο (2) διδακτικών ωρών.
  • Οι μαθητές που παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα, συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του σχολείου και αποχωρούν με  τους άλλους μαθητές.
  • Το Ολοήμερο δε θα λειτουργήσει εκείνη την ημέρα.
  • Την  Πέμπτη, 28/10/2021, θα παρελάσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης. Τα παιδιά  θα πρέπει να προσέλθουν  στο Σχολείο μας εκείνη τη μέρα με τις στολές τους στις 10:30 π.μ., για να τα συνοδεύσουν οι εκπαιδευτικοί κ.Γορανίτου Σταθούλα και ο κ.Σταυρουλάκης Στέλιος στο χώρο της παρέλασης.
  • Την ίδια μέρα ο Σημαιοφόρος και οι Παραστάτες θα βρίσκονται στο σχολείο από τις 9:30 π.μ. για να πάνε στη δοξολογία της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος με την εκπαιδευτικό κ. Μανωλάκου Κέλλυ. 
  • Στο τέλος της παρέλασης (στη συμβολή των οδών Κοραή και Μακρυγιάννη) μπορείτε να παραλάβετε τα παιδιά, αφού πρώτα ενημερώσετε τους εκπαιδευτικούς κ. Γορανίτου Σταθούλα και κ.Σταυρουλάκη Στέλιο.
  • Όλοι οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης την ημέρα εκείνη θα φορούν υποχρεωτικά μάσκα, την οποία θα αφαιρέσουν και θα έχουν στο χέρι μόνο κατά τη διάρκεια της παρέλασης.

  

Η Διευθύντρια                              Ο Σύλλογος Διδασκόντων

 

Άσκηση σεισμού

Πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 6 Οκτωβρίου, η πρώτη άσκηση σεισμού στο σχολείο μας, με στόχο την διασφάλιση της ετοιμότητας και του συντονισμού για την αντιμετώπιση ενός ενδεχόμενου σεισμού.

Η άσκηση πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία,βάσει των σχεδίων έκτακτης ανάγκης εκκένωσης του σχολικού κτιρίου. Οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί, κατάφεραν  να εκκενώσουν συντονισμένα το κτίριο και να συγκεντρωθούν στον προεπιλεγμένο χώρο καταφυγής που βρίσκεται στον προαύλιο χώρο του σχολείου.

Πατώ στην εικόνα για να διαβάσω τα μέτρα αντισεισμικής προστασίας