Αγαπητοί γονείς.
σας ενημερώνουμε ότι η τακτική συνάντηση με τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας, με στόχο την ενημέρωσή σας για την πρόοδο των μαθητών μας, θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 20/03/2018, στις 13:15-14:00
| Α1΄ Τάξη | κ. Κανάβας Δημήτρης | αίθουσα 1 – | 1ος όροφος |
| Α2΄ Τάξη | κ. Σταματίου Αργυρώ | αίθουσα 5 – | 1ος όροφος |
| Β1΄ Τάξη | κ. Καλαμάρα Χριστίνα | αίθουσα 3 – | 1ος όροφος |
| Β2΄ Τάξη | κ. Γιαγκιόζη Μαρία | αίθουσα 4 – | 1ος όροφος |
| Γ1΄ Τάξη | κ. Παπαδάτου Μαρία | αίθουσα 2 – | 1ος όροφος |
| Γ2΄ Τάξη | κ. Καψάλη Γιώτα | αίθουσα 6 – | 1ος όροφος |
| Δ1΄ Τάξη | κ. Σταυρουλάκης Στέλιος | αίθουσα 12 – | 2ος όροφος |
| Δ2΄ Τάξη | κ. Λαμπρινίδου Φένια | Αίθουσα 11 – | 2ος όροφος |
| Ε1΄Τάξη | κ. Φουντούλη Αργυρώ | αίθουσα 9 – | 2ος όροφος |
| Ε2΄Τάξη | κ. Κουκουλέτα Βάσω | αίθουσα 10 – | 2ος όροφος |
| ΣΤ1 Τάξη | κ.Γερασιμόπουλος Γιώργος | αίθουσα 7 – | 2ος όροφος |
| ΣΤ2 Τάξη | κ. Ράδοβιτς Μιχάλης | αίθουσα 8 – | 2ος όροφος |
Οι εκπ/κοί των ειδικοτήτων θα δεχτούν τους γονείς στο Γραφείο τουΣχολείου μας. Η καθηγήτρια Πληροφορικής κ.Καρβούνη Βίκυ θα δέχεται τους γονείς στο Εργαστήριο Πληροφορικής
Την ημέρα αυτή θα επιδοθεί και ο Έλεγχος Προόδου Β΄ Τριμήνου για τους μαθητές των Γ΄, Δ΄, Ε΄και ΣΤ΄τάξεων.
Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία σας.
Καλή πρόοδο στους μαθητές μας!
Από τον Σύλλογο Διδασκόντων Από τη Διεύθυνση
