Συγχαρητήρια στα αγόρια του σχολείου μας που κέρδισαν στον τελικό ποδοσφαίρου (στους σχολικούς αγώνες), το 2ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου, νικώντας με 1-0.
Το κύπελλο στο Ποδόσφαιρο φέτος, στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!!!
