Οι μαθητές του σχολείου μας πήραν και φέτος μέρος στους σχολικούς αγώνες που διοργάνωσε το τμήμα Αθλητισμού & Νέας Γενιάς του Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια και τη συμμετοχή τους!
Συμμετείχαμε στο βόλεϊ κοριτσιών και στο μπάσκετ αγοριών, στα οποία φτάσαμε ως τους ημιτελικούς.
Η δε ομάδα Handball φτάνοντας στον τελικό κατάφερε να κατακτήσει τη δεύτερη θέση.
Ιδιαίτερα συγχαρητήρια στο μαθητή της Β΄τάξης Πέγκα Λάμπρο, που πήρε τη δεύτερη θέση στο τουρνουά πινγκ-πονγκ, το οποίο διοργανώθηκε στον Ταύρο και συμμετείχαν σε αυτό μαθητές των σχολείων Μοσχάτου-Ταύρου.
Ραντεβού στον τελικό της ομάδας ποδοσφαίρου με αντίπαλο τα παιδιά του 2ου Δημοτικού, που θα γίνει την Τετάρτη 14/ 6/2017 και ώρα 18:30 στο γήπεδο του Μοσχάτου.
Καλή επιτυχία στους μαθητές μας!
