Την Κυριακή 28 Μαΐου 2017 θα βραβευθούν από τη Μαθηματική Εταιρεία, οι μαθητές μας που διακρίθηκαν στον 11ο διαγωνισμό «Μαθηματικά και Παιχνίδι». Οι μαθητές είναι:
- Κουνδουράκη Μαρία Ε1
- Λουκοπούλου Ειρήνη Ε1
- Νικηφοράκης Δημήτριος Ε2
- Θεοδώρου Λαμπρινή ΣΤ1
- Παπασταματίου Κώστας ΣΤ1
- Δακαλής Σταμάτης ΣΤ2
- Ντζούφρας Βασίλης ΣΤ2
- Παπαϊωάννου Έλενα ΣΤ2
- Πούπα Κιάρα ΣΤ2
- Στελλίου Γιώτα ΣΤ2
- Χαφουσίδου Χριστίνα ΣΤ2
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!
