Συγχαρητήρια στα κορίτσια του σχολείου μας που προκρίθηκαν στους σχολικούς αγώνες στο βόλεϊ, νικώντας το 4ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου με 2-0 σετ.
Επόμενος αγώνας, ο ημιτελικός με τα Εκπαιδευτήρια Λαμπίρη στις 16/5/17 και ώρα 13:45 στο ίδιο γήπεδο (κλειστό Παραλίας).
