Ημερίδα εκπαιδευτικών ΠΕ70 – Δ΄τάξης

Την Τετάρτη 26/4/2017, θα πραγματοποιηθεί ημερίδα με θέμα:

«Το Εθνικό Αρχαιολογικό και Επιγραφικό Μουσείο  και η εκπαιδευτική τους αξιοποίηση»,

στο Εθνικό Αρχαιολογικό και Επιγραφικό Μουσείο.

Στην ημερίδα θα εισηγηθούν Αρχαιολόγοι- Ιστορικοί του Αρχαιολογικού και Επιγραφικού Μουσείου της Αθήνας.

 Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών είναι υποχρεωτική και γι΄ αυτό το λόγο,  δεν θα λειτουργήσουν τα τμήματα της Δ΄  τάξης,  στη συγκεκριμένη ημερομηνία.

Η  Δ΄τάξη του σχολείου μας, δεν θα λειτουργήσει εκείνη τη μέρα (26/04/2017)

Δείτε το στο slideshare.net

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *