Οι μαθητές της Γ΄τάξης του σχολείου μας, ξεκίνησαν το Γ΄ τρίμηνο μαθήματα Κολύμβησης, στο Κολυμβητήριο Παλαιού Φαλήρου.
Τους μαθητές συνοδεύουν η γυμνάστρια του σχολείου μας κ. Γορανίτου Σταθούλα και ο δάσκαλος κ. Σταυρουλάκης Στέλιος.
Τη μετακίνηση των μαθητών, ανέλαβε ο Δήμος Μοσχάτου-Ταύρου.
