Η τάξη Γ1 του σχολείου μας, έλαβε μέρος στον Πανελλήνιο και Παγκύπριο Διαγωνισμό Ποίησης και Διηγήματος. Ο μαθητής του τμήματος Κωνσταντίνος Αντωνάκος, διακρίθηκε παίρνοντας τον Πρώτο Έπαινο Ποίησης, για το ποίημά του:
“Ένα άγνωστο παιδί”
Δείτε το στο slideshare.net
Συγχαρητήρια!!!