‘Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 07/02/17 διοργανώνεται κάθε χρόνο από το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης INSAFE, με στόχο την προώθηση της ασφαλέστερης και πιο υπεύθυνης χρήσης των Online τεχνολογιών και των κινητών τηλεφώνων, ιδίως μεταξύ των παιδιών και των νέων σε όλο τον κόσμο.’
Το σχολείο μας φέτος, συμμετείχε στο διαγωνισμό “Εκπαιδεύοντας τον παππού στο Διαδίκτυο”, που διοργάνωσε το saferinternet4kids, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, για να γιορτάσουμε αυτή τη μέρα!
Θαυμάστε τις συμμετοχές των παιδιών μας…
Προβολή συμμετοχών στον Διαγωνισμό με θεμα: «Εκπαιδεύοντας τον παππού στο Διαδίκτυο»


