Ανακοίνωση για τον εορτασμό των Τριών Ιεραρχών

Αγαπητοί γονείς,
   σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017, εορτή των Τριών Ιεραρχών, δεν θα γίνουν μαθήματα.
   Μόνο οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης θα προσέλθουν στο σχολείο στις 08:30 και συνοδευόμενοι από  το διδακτικό προσωπικό του σχολείου θα παρακολουθήσουν τη Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Μεταμόρφωσης Σωτήρος.
   Μετά τη λήξη της Θείας Λειτουργίας, περίπου στις 10:00, θα επιστρέψουν στο σχολείο και στη συνέχεια θα αποχωρήσουν.
   Παρακαλούμε να μεριμνήσετε για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση των παιδιών από το σχολείο.
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *