Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017, εορτή των Τριών Ιεραρχών, δεν θα γίνουν μαθήματα.
Μόνο οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης θα προσέλθουν στο σχολείο στις 08:30 και συνοδευόμενοι από το διδακτικό προσωπικό του σχολείου θα παρακολουθήσουν τη Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Μεταμόρφωσης Σωτήρος.
Μετά τη λήξη της Θείας Λειτουργίας, περίπου στις 10:00, θα επιστρέψουν στο σχολείο και στη συνέχεια θα αποχωρήσουν.
Παρακαλούμε να μεριμνήσετε για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση των παιδιών από το σχολείο.
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου