Εισήγηση: “‘Οσα πρέπει να ξέρουμε για το σεισμό”

Τη Δευτέρα 28/11/2016, θα γίνει στο σχολείο μας εισήγηση με θέμα:

“‘Οσα πρέπει να ξέρουμε για το σεισμό”

Εισηγητής : Δρ Αντωνάκος Ανδρέας

 Τμήματα και ώρες  :  10:00-10:45  οι Γ΄και Δ΄ τάξεις

                                       10:45-11:30  οι Ε΄και ΣΤ΄ τάξεις

Μεσολαβεί διάλειμμα και στη συνέχεια ο κος Αντωνάκος θα έχει διαλογική συζήτηση με τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης, όπου θα απαντηθούν τυχόν απορίες-ερωτήσεις σχετικά με το θέμα της εισήγησης, από τις 11:45 ως και 12:25.

σεισμος 2

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *