Γιορτή “17ης Νοέμβρη”

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί της Ε΄ τάξης, σας προσκαλούν στη γιορτή που έχουν ετοιμάσει για την επέτειο της 17ης Νοεμβρίου 1973 στο χώρο του σχολείου μας , την Πέμπτη 17/11/2016 στις 8:30 π.μ

 

Δείτε το στο slideshare.net

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *