Την Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016, ο σχολικός σύμβουλος Ιωάννης Ν. Κουμέντος θα πραγματοποιήσει επιμορφωτική ημερίδα στο Μουσείο Ακρόπολης, για εκπαιδευτικους της Γ΄ταξης από σχολεία της Δ’ Δ/νσης. Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών είναι υποχρεωτική και γι΄ αυτό το λόγο, δεν θα λειτουργήσουν τα τμήματα της Γ΄ τάξης των συγκεκριμένων σχολείων, στη συγκεκριμένη ημερομηνία.
Η Γ΄τάξη του σχολείου μας, δεν θα λειτουργήσει εκείνη τη μέρα (19/10/2016)