“Το μυστικό της Βιβλιοθήκης”

Την Παρασκευή 27/5/2016 παρουσιάστηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Μοσχάτου, με μεγάλη επιτυχία η θεατρική παράσταση “Το μυστικό της Βιβλιοθήκης”. Συγχαρητήρια στους μαθητές του Δ2 και στους εκπαιδευτικούς Χριστακόπουλο Δημήτρη και Καβαλιέρου Μαρία!

Φωτογραφίες από την παράσταση (Πηγή: my-mosxato.blogspot.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *