Την Παρασκευή 27/5/2016 παρουσιάστηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Μοσχάτου, με μεγάλη επιτυχία η θεατρική παράσταση “Το μυστικό της Βιβλιοθήκης”. Συγχαρητήρια στους μαθητές του Δ2 και στους εκπαιδευτικούς Χριστακόπουλο Δημήτρη και Καβαλιέρου Μαρία!
Φωτογραφίες από την παράσταση (Πηγή: my-mosxato.blogspot.gr)