Την Παρασκευή 8 Απριλίου 2016, οι σχολικοί σύμβουλοι Ε. Χριστοπούλου, Ι. Κουμέντος και Π. Ράπτης θα πραγματοποιήσουν επιμορφωτική ημερίδα στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο, για του εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄τάξης, όλων των σχολείων της περιφέρειας.
Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών είναι υποχρεωτική και γι΄ αυτό το λόγο, δεν θα λειτουργήσουν τα τμήματα της ΣΤ΄ τάξης των σχολείων της Περιφέρειας, στη συγκεκριμένη ημερομηνία.
Η ΣΤ΄τάξη του σχολείου μας, δεν θα λειτουργήσει εκείνη τη μέρα (8/4/2016)