Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΠΕ70 – Στ΄ τάξης στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο

Την Παρασκευή 8 Απριλίου 2016, οι σχολικοί σύμβουλοι Ε. Χριστοπούλου, Ι. Κουμέντος και Π. Ράπτης θα πραγματοποιήσουν επιμορφωτική  ημερίδα στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο, για του εκπαιδευτικούς της ΣΤ΄τάξης, όλων των σχολείων της περιφέρειας.

Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών είναι υποχρεωτική και γι΄ αυτό το λόγο,  δεν θα λειτουργήσουν τα τμήματα της ΣΤ΄  τάξης  των σχολείων της Περιφέρειας,  στη συγκεκριμένη ημερομηνία.

Η  ΣΤ΄τάξη του σχολείου μας, δεν θα λειτουργήσει εκείνη τη μέρα (8/4/2016)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *