Με ένα βιβλίο ταξιδεύω

Οι  μαθητές  της  Δ2΄ τάξης  στα πλαίσια ενός προγράμματος φιλαναγνωσίας επέλεξαν ένα βιβλίο, το οποίο  αφού  διάβασαν, συμπλήρωσαν ένα φύλλο εργασίας και το παρουσίασαν στην τάξη. Τέλος σαν μικροί εικονογράφοι …

Με ένα βιβλίο ταξιδεύω Διάβασε περισσότερα