Ανακύκλωση

Με αφορμή κείμενα της Γλώσσας και της Μελέτης Περιβάλλοντος οι μαθητές της Δ2΄τάξης ασχολήθηκαν με την ανακύκλωση και τα οφέλη της για το περιβάλλον. Αναζήτησαν πληροφορίες, έγραψαν άρθρο για την …

Ανακύκλωση Διάβασε περισσότερα

Χριστουγεννιάτικα μπισκότα

Οι μαθητές της Δ2΄τάξης για να καλωσορίσουν τα Χριστούγεννα έφτιαξαν χριστουγεννιάτικα μπισκότα τα οποία διακόσμησαν με γλάσο. Η δασκάλα της τάξης Ρεβέκκα Νταλαχάνη

Χριστουγεννιάτικα μπισκότα Διάβασε περισσότερα

Κυκλοφορώ με ασφάλεια

Τη Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου οι μαθητές της Δ1΄και Δ2΄τάξης συμμετείχαν στο πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής «Κυκλοφορώ με ασφάλεια» από το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας « Πάνος Μυλωνάς». Οι μαθητές μέσα από βιωματικές …

Κυκλοφορώ με ασφάλεια Διάβασε περισσότερα