
Η συμμετοχή του σχολείου μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ συνεχίζεται με αμείωτο ενθουσιασμό! Οι εκπαιδευτικοί μας είχαν την ευκαιρία να εμβαθύνουν στις έννοιες και τις πρακτικές της βιώσιμης ανάπτυξης μέσα από εμπλουτισμένες δραστηριότητες, δημιουργική συνεργασία και ουσιαστικό προβληματισμό, μετατρέποντας τη θεωρία σε πράξη και στάση ζωής. Σχεδιάζοντας το «Νησί της Αειφορίας» και Λέγοντας «Όχι» στη […]