Σήμερα, 17 Νοεμβρίου 2016, έγινε στο Σχολείο μας από τους μαθητές της Ε΄και Στ΄τάξης ,εκδήλωση για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Μπράβο στους μαθητές και δασκάλους για την όμορφη παρουσίαση!
Σήμερα, 16 Νοεμβρίου 2016, οι μαθητές του Σχολείου μας παρακολούθησαν την παράσταση “Η Μηλιά που όλο γελά και το μυστικό της φιλίας” της Κοραλίας Τσόγκα”, από την Παιδική Σκηνή του θεάτρου Πρόβα.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.