Πρόγραμμα Μετάβασης
Οι μαθητές του 3ου Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου συνοδευόμενοι από τις δασκάλες τους, επισκέφθηκαν χθες το σχολείο μας , στο πλαίσιο μετάβασης των μαθητών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό. Οι μικροί μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου και τους υποδέχθηκαν η Διευθύντρια του σχολείου, ο δάσκαλος της Α’ τάξης και οι μαθητές του. Οι μαθητές τραγούδησαν […]
Continue Reading