Με τη δεύτερη δράση οι μαθητές εκφράζουν προσδοκίες και ανησυχίες σχετικά με το γυμνάσιο.
¨Να κάνω νέες φιλίες που να κρατήσουν όλη τη ζωή.”
” Να μην έχω κανέναν συμμαθητή στην τάξη.”
Οι μαθητές ετοίμασαν τη δική τους ακροστιχίδα για τη λέξη ” ΓΥΜΝΑΣΙΟ”. Έπειτα χωρισμένοι σε ζευγάρια έγραψαν το καλύτερο και το χειρότερο σενάριο που θα μπορούσε να τους συμβεί στο γυμνάσιο. Παρουσίασαν ό,τι κατέγραψαν και συζήτησαν για τη μετάβασή τους στο γυμνάσιο.
Τελειώσαμε με το σύνθημα: “ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ¨