2024-2025

1ο Βιωματικό εργαστήριο με γονείς

Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

462550444 1736927240182728 4628742847295648294 n1

 

462559789 928370915417331 5491133962369058564 n 467703792 929981535723001 195027399670525453 n 462574723 2870537596438925 1395474686605205788 n 462572020 1603545597249232 4300486518624636093 n 462569535 3985440055078708 4211397284997842212 n 1

Δέσιμο της ομάδας- Σπάσιμο του πάγου

Συστήνω το ζευγάρι μου

εργ δεξ 1  7

εργ δεξ 4 εργ. δεξ3εργαστ. δεξιοτ 2

 

2o  Βιωματικό εργαστήριο με τη συμμετοχή της Ψυχολόγου και της κοινωνικής λειτουργού

473088035 966447338243760 1472475836001384754 n 474259070 8956551374421557 7886298829802076634 n 474397539 453978234316354 3883260507577884843 n 474811057 988239419830539 2879664069085505631 n

3ο Βιωματικό Εργαστήρι με τους γονείς

Σκοπός εργαστηρίου: Ανάπτυξη θετικού τρόπου σκέψης

Δραστηριότητα

Μιλάω για τον εαυτό μου-Αυτοπαρουσίαση”

Ο κάθε γονέας για λίγα λεπτά μιλάει για τον εαυτό του.

Μπορεί να αναφέρει:

το όνομά του

ένα θετικό χαρακτηριστικό του

κάτι που του αρέσει να κάνει

ένα στόχο που θέλει να πραγματοποιήσει

Οι υπόλοιποι γονείς γράφουν σε ένα καρτελάκι μόνο θετικά λόγια ή κάποια φιλοφρόνηση ως προς:

την εξωτερική εμφάνιση

τη συμπεριφορά του

τις δεξιότητές του

Τα σχόλια δίνονται ως αναμνηστικό

Πώς να μετατρέψουμε μία αρνητική σκέψη σε θετική;

Μπορώ να το δω αλλιώς;

Υπάρχει κάτι θετικό σε αυτή τη συμπεριφορά;

Δίνονται παραδείγματα όπου διακρίνουμε και αναγνωρίζουμε την αρνητική σκέψη και την αντικαταστούμε από   έναν θετικό τρόπο σκέψης.

 Θετική ενίσχυση μέσω λέξεων ή φράσεων

Οι γονείς καταγράφουν λέξεις ή φράσεις που πιστεύουν ότι  ενισχύουν τα παιδιά θετικά και εκφράζουν τη γνώμη τους για το πώς μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά και την αυτοπεποίθηση των παιδιών.

εργ.1 εργ2εργ3εργ4