Ανίχνευση πρότερων γνώσεων των μαθητών-τριών
Ερώτημα: “Τι σας έρχεται στο νου όταν ακούτε τη λέξη Διαδίκτυο-Internet”
At @ Dot .
Φτιάχνοντας τη χώρα (Διαδίκτυο) των Ατ και Ντοτ
Οι μαθητές/τριες επιλέγουν αριθμούς, γράμματα και σύμβολα και δημιουργούν το δικό τους ισχυρό κωδικό.
Οι μαθητές/τριες “επισκέπτονται” διάφορες τοποθεσίες στο διαδίκτυο, αφήνουν το ψηφιακό τους αποτύπωμα και αντιλαμβάνονται ότι είναι ανεξίτηλο.
Καθώς προχωράει η αφήγηση της ιστορίας του Ατ και του Ντοτ οι μαθητές/τριες διατυπώνουν τους κανόνες ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο ( όσο είναι εφικτό γιατί βρίσκονται σε μικρή ηλικία) και τους αποτυπώνουν σε ομάδες στο χαρτί.
Ξαναδιαβάζουμε την ιστορία του ατ και του Ντοτ αφού οι μαθητές/τριες έχουν προσθέσει τους κανόνες για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο.
Τι μάθαμε λοιπόν με τη βοήθεια του ατ και του Ντοτ για την ασφάλαια στο διαδίκτυο;
Τα καταγράφουμε χρησιμοποιώντας τα άβαταρ που έχουμε δημιουργήσει
Τι μάθαμε για την ασφάλεια στο διαδίκτυο;
Διαδικτυακό παιχνίδι ερωτήσεων για την αξιολόγηση του τι έμαθαν οι μαθητές/τριες
Aφίσα με τους κανόνες για ασφαλές διαδίκτυο