3. STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική

Παρακολούθηση και επεξεργασία του εκπαιδευτικού βίντεο “Η Στιγμούλα εξηγεί τον Κύκλο του Νερού”

https://www.youtube.com/watch?v=VSeEwnZWrmg

Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και ζωγραφίζουν τον κύκλο του νερού.

Viber 2023 02 14 18 31 34 953 Viber 2023 02 14 18 31 35 047 Viber 2023 02 14 18 31 35 086 Viber 2023 02 14 18 31 35 136 Viber 2023 02 14 18 31 35 174 Viber 2023 02 14 18 31 35 204 Viber 2023 02 14 18 31 35 232Viber 2023 02 14 18 31 35 272Viber 2023 02 14 18 31 35 111

Τρισδιάστατη κατασκευή του κύκλου του νερού από διάφορα υλικά

Viber 2023 03 02 22 00 36 730Viber 2023 03 02 22 00 36 771

Δεξιότητες μοντελισμού και προσομοίωσης

Τα παιδιά κατευθύνουν το ρομποτάκι-Σταγονούλη να διαμορφώσει διαδρομές σχετικές με τον κύκλο του νερού.

Viber 2023 03 02 22 00 36 987Viber 2023 03 02 22 00 36 797Viber 2023 03 02 22 00 37 017Viber 2023 03 02 22 00 37 256

Κατασκευάζω ένα φράγμα

Τα παιδιά σε ομάδες επινοούν τρόπους για να κατασκευάσουν το δικό τους φράγμα με υλικά που υπάρχουν στην τάξη μας.

Viber 2023 03 22 16 21 26 924 Viber 2023 03 22 16 21 26 867

Viber 2023 03 22 16 21 27 075Viber 2023 03 22 16 21 26 953 Viber 2023 03 22 16 21 27 204 Viber 2023 03 22 16 21 26 997 Viber 2023 03 22 16 21 27 143

Κατασκευάζουμε το δικό μας νερόμυλο

6   38   

8     109

11    12    ΜΥΛΟΣ4

ΜΥΛΟΣ5