Μέσα από την αφήγηση του παραμυθιού καλούνται οι μαθητές / μαθήτριες να κατανοήσουν βασικά μηνύματα σε περίπτωση που κάποιο παιδί βρεθεί στην θέση να έχει χάσει την μαμά , τον μπαμπά του ή τον άνθρωπο που το επιβλέπει. Και για να το νιώσουν καλύτερα έστησαν μέσα στην αίθουσα μία αυτοσχέδια λαϊκή αγορά στην οποία πήγε ο Αλέξανδρος με τη μαμά του όπου και χάθηκε. Μαθαίνουν λοιπόν τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνει σ’αυτή την περίπτωση.
Φτιάχνουμε με χαρτί κανσόν 3 θεματικούς κύβους . Σε κάθε πλευρά του κύβου κολλάμε εικόνες ανάλογα με το θέμα.
Ο κύβος με τους ήρωες: η κάθε πλευρά αυτού του κύβου απεικονίζει μια φιγούρα (Παιδί, Αστυνόμος, Μαμά, Ξένη Γυναίκα,)
Ο κύβος με τις αντιδράσεις: αντίστοιχα ή κάθε πλευρά απεικονίζει αντιδράσεις (φωνάζω, μένω σταθερός, μιλάω σε κάποιον, παίρνω τηλέφωνο)
Ο κύβος των συναισθημάτων: φόβος, χαρά, λύπη
Οι μαθητές ρίχνουν τους κύβους και φτιάχνουν τις δικές τους ιστορίες
Κουκλοθέατρο . “Το παπάκι χάνεται στο σούπερ μάρκετ που έχει πάει με τη μαμά του. Εμείς ξέρουμε τι πρέπει να να κάνει και το βοηθάμε να τη βρει
Το παπάκι λέει…
“Δεν πάω πουθενά με ξένους!”
Προσκαλούμε τους γονείς για να παρουσιάσουν οι μαθητές όσα έμαθαν μέσα από το πρόγραμμα