Πού υπάρχει Νερό;
Οι απαντήσεις των παιδιών στην παραπάνω ερώτηση καταγράφονται σε έναν εννοιολογικό χάρτη
Κουκλοθέατρο ” Άκης ο νεράκης”
Το παράπονο του Άκη Νεράκη και τα συναισθήματά του ειδικά μετά την υπόσχεση των παιδιών ότι θα φροντίζουν αυτόν και την οικογένειά του.
Ομαδικές ζωγραφιές
Φτιάχνουμε το δικό μας Άκη Νεράκι
Παιχνίδια με τις σταγόνες.
Πότε είναι πάνω στα σύννεφα…
Πότε στη θάλασσα…
Ηχοϊστορία με το μουσικό έργο Μολδάβας του Σμέτανα
Ξεκινούν τα ρυάκια από το βουνό , ενώνονται σε ένα μεγάλο ποτάμι που κυλάει, γίνεται καταρράκτης και χύνεται στη θάλασσα.
Επίσκεψη στο μουσείο Ύδρευσης
Οι τρεις καταστάσεις του νερού
Θερμαίνοντας και ψύχοντας το νερό Φωτόδεντρο
Κουίζ αξιολόγησης
Η εξάτμιση του νερού
Βάζουμε ίση ποσότητα νερού σε διαφανή ποτηράκια. Μετράμε με το χάρακα και σημειώνουμε τη στάθμη. Το νερό σε όλα τα ποτήρια φτάνει στο 5 εκατοστά . Τοποθετούμε τα ποτήρια
Στο παράθυρο,στο καλοριφέρ, έξω από το σχολείο, στο ψυγείο, στην κατάψυξη.
Μετά από μέρες ξανασυγκρίνουμε και καταγράφουμε τα αποτελέσματα των παρατηρήσεών μας
Ο κύκλος του νερού
Τα παιδιά αφηγούνται την εικονογραφημένη ιστορία “Το ποταμάκι πέταξε”.
Παρακολουθούμε σχετικό βίντεο για τον κύκλο του νερού. Συζητάμε στην ολομέλεια και σχολιάζουμε.
Σε ζευγάρια τα νήπια ζωγραφίζουν τον κύκλο του νερού.
Η δύναμη του νερού
Παιχνίδι ” Ώρα για εξοικονόμηση”
Με αυτό το παιχνίδι τα παιδιά μαθαίνουν να μη σπαταλούν το νερό.
Υλικά: λεκάνες, πλαστικά μπουκάλια χωρίς νερό, ποτήρια, κουβαδάκια με νερό.
Τα παιδιά χωρισμένα σε δύο ομάδες. Με το σύνθημά μας, ένας παίκτης από κάθε ομάδα, γεμίζει το ποτήρι του με νερό από το κουβαδάκι του και στη συνέχεια προσπαθεί προσεχτικά να γεμίσει το πλαστικό μπουκαλάκι που βρίσκεται μέσα στη λεκάνη. Συνεχίζουν οι επόμενοι παίκτες. Νικήτρια η ομάδα που θα γεμίσει πιο πολύ νερό στο μπουκάλι χωρίς να το έχει “σπαταλήσει” ρίχνοντάς το στη λεκάνη ή έξω.
Συγκρίνουμε τις δύο λεκάνες.
Η Ψηφιακή μας αφίσα με το μήνυμα για την εξοικονόμηση νερού