Σχηματισμός ομάδων σε δυάδες ενώνοντας τις καρδιές του ίδιου χρώματος
Σχηματισμός ομάδων σε τετράδες.
Βρίσκω το στεφάνι μου που έχει το ίδιο χρώμα με την καρδιά που επέλεξα
Τα παιδιά επεξεργάζονται τον πίνακα ζωγραφικής της
Frida Kahlo
“Self-Portrait with the Portrait of Doctor”
που απεικονίζει άτομο με αναπηρία.
Αν ο πίνακας της Frida Kahlo είναι η αρχή ποιά είναι η συνέχεια της ιστορίας;
Προβολή ταινίας μικρού μήκους
Εμείς πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τους συμμαθητές μας.
Ας δοκιμάσουμε το πιο απλό να φορέσουμε ο ένας στον άλλον το μπουφάν του.
Βιβλίο ” Η Αργυρώ γελάει”, Τζιν Γουίλλις-Τόνυ Ρος
Ζωγραφίζω πράγματα που θα ήθελα να κάνω μαζί με την Αργυρώ
Πώς μπορεί να κινηθεί στο χώρο ένας άνθρωπος χωρίς όραση;
Μπορεί να ζωγραφίσει κάποιος χωρίς χέρια; Πώς;
Ακούμε τη μουσική του Μπετόβεν που ηταν μουσικός χωρίς ακοή
Αποτυπώνοντας εικόνες που δημιουργούνται ακούγοντας Μπετόβεν
Η ιστορία της Χέδερ Μπένετ
“- Και πώς είναι το μπλε χρώμα της θάλασσας;” ρώτησα τη μαμά μου.
“- Αυτό το υγρό πράγμα που αισθάνεσαι, το τόσο ήρεμο και απαλό, είναι το μπλε χρώμα.
Κάποιες στιγμές γίνεται ακόμη πιο μεγάλο μπλε, πιο βαθύ μπλε και γίνεται πιο άγριο».
Και μετά το μπλε έμαθα και το κόκκινο χρώμα.
Η μυρωδιά ενός τριαντάφυλλου μ’ έκανε να αισθανθώ πολύ όμορφα.
Και τότε μου είπε η μαμά μου: – « Αυτό το οποίο αισθάνεσαι τόσο όμορφα, είναι το κόκκινο χρώμα, το ζωντανό”.
–“Κι ο αέρας τι χρώμα έχει;”
–“Κι ο πόνος τι χρώμα έχει;”
-“Και το φιλί τι χρώμα έχει;”
Τότε έσκυψε η μαμά μου και με φίλησε κι αισθάνθηκα ένα υπέροχο χρώμα.
Και μεγαλώνοντας, είχα μάθει να αναγνωρίζω τα πράγματα . Είχα μάθει να βαδίζω ανάμεσα στα έπιπλα, είχα μάθει να καταλαβαίνω τι βρίσκεται δίπλα μου.
Κι είχα μάθει και το χρώμα της χαράς και του πόνου και της αγάπης!
Παρακολουθούμε και σχολιάζουμε την ταινία animation ” Ο Νικόλας, ένα “αλλιώτικο” αγόρι και η Μαρία γίνονται φίλοι”
Τα άτομα με αναπηρία αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο σχολείο. Τι μπορούμε να κάνουμε;
Προσέγγιση του θέματος με τη μεθοδολογία των 6 καπέλων σκέψης του Bono.
Πρωτέας, η μασκότ των Παραολυμπιακών Αγώνων
Παιχνίδι “Τυφλός και συνοδός”
Με κουτσό μαζεύω όλα τα σακουλάκια
Eκπαιδευτικό πρόγραμμα Πολεμικού Μουσείου ” ‘Ολοι πρέπει να μετακινούνται”
Χτίζοντας γέφυρες